معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از اجرای عملیات ۱۳ آبان تا ۱۳ دی با رمز «سردار دل‌ها شهید سلیمانی» در استان خبرداد.

عملیات ۱۳ آبان تا ۱۳ دی با رمز«سردار دل‌ها» در گلستان اجرا می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه سه شنبه در نشست کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، اظهارکرد: در نگاه گفتمان وحی، خودشناسی، ولایت شناسی و معادگرایی به انسان تعالی و سعادت می بخشد و موجب رشد و بالندگی در جامعه شده و تا انسان خود را اصلاح نکند نمی تواند جامعه را اصلاح کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: زنگ تفریح دنیا زود تمام می شود و زنگ بعدی حسابرسی است.

وی ادامه داد: شهید همت، زین الدین و غیره در دامان مادرانی ولی شناس و امام شناس تربیت شده بودند و به راستی این مادران در کدامین دانشگاه تحصیل کرده اند.

دیلمی بیان کرد: امروز برده داری و جاهلیت مدرن در قامت تمدن پوسیده جهان غرب، مخفی شده و گمشده امروز بشر معنویت و توحید است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) افزود: یکی از سوالاتی که همواره باید در پیشانی کارها باشد این است که در حوزه فردی، خانواده و اجتماع تا چه میزان عملکردمان مهدوی است و در طول ایام چقدر به یاد امام عصر (عج) و تکالیف خود به عنوان منتظران راستین هستیم چرا که از محوری ترین شروط ظهور، آمادگی و در صحنه بودن برای صیانت از اسلام ناب است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: وظیفه متولیان نشر مباحث دینی در بسط گفتمان مهدوی خطیرتر و بیشتر است.

وی در پایان با اشاره به اجرای عملیات بزرگ فرهنگی و تبلیغی از ۱۳ آبان تا ۱۳ دی با رمز سردار دل ها شهید سلیمانی افزود: این عملیات در جهت توسعه و تعمق بخشی به فرهنگ ایثار و شهادت، استکبارستیزی، تبیین سیره مکتب سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با محوریت منویات حضرت آقا و بسترسازی برگزاری شکوهمند و حماسی اولین سالگرد عروج ملکوتی سیدالشهدای مقاومت با ظرفیت و پرچمداری عظیم تشکل های دینی و انقلابی و حضور گسترده مردمی اجرا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار