رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: دین اسلام یک دین جهانی و حضرت محمد(ص) پیامبر همه مردم جهان است.

حضرت محمد(ص) پیامبر همه مردم جهان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از آنا از گرگان، حجت‌الاسلام سید‌علی طاهری در مراسم جشنی که به مناسبت خجسته میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر‌ صادق(ع) با حضور اعضای هیئت‌ رئیسه، معاونان، استادان و کارکنان با رعایت دستورالعمل بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: وحدت در سایه ایمان به خدا شکل می‌گیرد، همانطور که انقلاب اسلامی در سایه وحدت به پیروزی رسید، رمز تداوم آن نیز بر مبنای وحدت استوار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: حضرت محمد(ص) مایه فخر مسلمانان، انسانی کامل و چراغ هدایت در سبک زندگی و مطابق آیات قرآن‌کریم دین اسلام جهانی و حضرت محمد(ص) پیامبر همه مردم جهان  است.

وی با محکوم کردن اعمال شیطانی صورت گرفته و هتاکی به پیامبر اسلام گفت: نداشتن منطق در برابر مبانی اسلام، نشان‌دهنده عجز دشمن است و پیام اخیر مقام معظم رهبری و گسترش آن باعث از بین رفتن خدعه شیطان شده و بار دیگر منطق و پرچم عالم‌افروز اهل بیت را در جهان فراگیر شد.

طاهری با گرامی‌داشت ایام ۱۳ آبان به بررسی قانون کاپیتولاسیون در ایران و مواضع امام راحل  پرداخت و گفت: برای خدمت بیشتر رژیم منحوس پهلوی به آمریکا این قانون مصوب شد و امام(ره) با سخنرانی تاریخی خود آن را تحقیر همه و به‌ویژه ارتش دانست که شروع توفانی انقلاب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان به تشریح روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی پرداخت و گفت:  امام عظیم‌الشان تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار