درجشنواره ملی فرهنگی هنری" آینه زمان" دانش آموز گلستانی موفق به کسب رتبه برتر کشوری گردید.

کسب رتبه برتر کشوری جشنواره آیینه زمان توسط دانش آموز گلستانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش آزادشهر، زهرا مدرسی نژاد از دبیرستان راضیه (س) شهرستان آزادشهر موفق به کسب رتبه کشوری جشنواره آیینه زمان گردید.

  قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر با بیان این خبرگفت: نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری" آینه زمان" با مضمون زندگی به سبک روح‌الله با مشارکت و ارسال آثار بیش از 300 دانش‌آموز آزادشهری به همراه دیگر شهرهای استان‌ گلستان برگزار شد.

  وی با اشاره به لزوم آشنایی نسل جدید نسبت به افکار و سیره زندگی معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری اولین جشنواره ملی فرهنگی هنری آینه زمان به پیشنهاد معاونت فرهنگی پرورشی آموزش‌وپرورش استان قم با موضوع زندگی به سبک روح‌الله در جمع دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور با استقبالی بی‌نظیر مواجه شد.

  بذرافشان هدف از اجرای این طرح را معرفی و ترویج اندیشه امام روشن‌اندیش و دشمن‌شکن به جوانان و نوجوانان و همچنین پیوند عمیق فرهنگیان و نسل جوان با آثار و رهنمودهای حضرت امام دانست و افزود: با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری در عینیت بخشیدن به حضور نیرومند و منش امام در متن جامعه اسلامی گام‌های مؤثری می‌توان برداشت.

  این جشنواره در قالب آثار هنری: تجسمی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و هنرهای آوایی سرود همگانی و تلفیقی ودر حوزه ادبی، خبرنویسی، شعر و داستان، نمایش فیلم، نمایش صحنه‌ای و بیان جمله‌ای زیبا یا خاطره‌ای از امام راحل برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار