رئیس تبلیغات اسلامی آق قلا:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آق قلا گفت: مکتب سردار سلیمانی با منویات رهبری همخوانی دارد و این مکتب به دنبال نفوذ در قلب ها است.

مکتب سردار سلیمانی با منویات رهبری همخوانی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام حسینی زیدی شامگاه جمعه در تشریح برنامه‌های قرارگاه سردار سلیمانی شهرستان آق قلا اظهارکرد: مکتب حاج قاسم را می‌توان حداقل در چهار حوزه مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: مکتب نظامی که شهید سلیمانی مردمی‌ترین و والاترین فرد نظامی در ایران و جهان بود.

حسینی زیدی ادامه داد: مکتب انقلابی و جهانی شهید سلیمانی دارای یک جهان بینی عمیق الهی و برخوردار از یک ایدئولوژی بنیادین دینی و انقلابی بود که این ویژگی‌ها سبب شد که وی از مکتبی ترین و محبوب ترین و مبارزترین و شاید بی نظیرترین فرد نظامی در عصر ما و یا اعصار گذشته باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آق قلا با اشاره به تمدن سازی حاج قاسم در منطقه (دولت سازی و ملت سازی)، گفت: مکتب سلیمانی با منویات رهبری همخوانی دارد و به دنبال نفوذ در قلب‌ها است.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی، اقتدار دارد، زرین است، در قلب‌ها جا دارد، مدافع سرسخت ولایت فقیه و پیرو مطیع محض ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای بوده است.

حسینی زیدی گفت: اداره تبلیغات اسلامی آق قلا در راستای اجرای طرح قرارگاه فرهنگی اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری روحانیون و ادارات فرهنگی شهرستان، اقداماتی انجام داده که می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی توسط روحانیون مستقر و بومی، برگزاری ختم مجازی صلوات و قرآن توسط روحانیون و هیئات مذهبی، تهیه و اهدا کمک جهیزیه به ارزش ریالی تقریبی ۱۰ میلیون تومان توسط هیئت محبان حضرت فاطمه زهرا (س)، توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در مناطق کم برخوردار، برگزاری جلسات با گروه‌ها و ادارات فرهنگی شهرستان جهت برگزاری بهتر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و مامان جمعه شیعه و سنی و هم چنین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اشاره کرد.

وی همچنین به برنامه‌های در دستور کار این اداره اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس، بازدید از بیمارستان آل جلیل آق قلا در روز پرستار و تجلیل از مدافعان سلامت این شهرستان، برگزاری ختم مجازی صلوات و قرآن در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) آق قلا با همکاری کانون مداحان شهرستان، برگزاری حسینیه و فاطمیه سیار به همت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و همچنین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی و بازدید از مناطق محروم بخشی از این برنامه‌ها است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار