از حضور سردار سعید محمد تا افزایش بیماران کرونایی در بندرگز از جمله مهمترین اخبار شنبه ششم دیماه در گلستان بود.

از حضور سردار سعید محمد در گلستان تا افزایش بیماران کرونایی در بندرگز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه برای توسعه زیرساخت‌ها در کشور به یک حرکت جهادی نیاز است، گفت: در حال حاضر ۲۸۶ پروژه عمرانی از سوی قرارگاه در سراسر کشور در دست اجرا قرار دارد که همه آنها در حال اجرا است.

*** استاندار گلستان گفت: در هفته آینده در ۵۰ نقطه گلستان مراسمی جهت گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی با تعداد ۲۰ تا ۳۰ نفر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

***کولاک ناشی از وزش تندباد شدید دریایی به سبب فعالیت ۲ روزه سامانه ناپایدار جوی و بارش و برف و باران موجب افزایش موقتی حدود ۲ هزار هکتار از پهنه آبی خلیج گرگان در حوزه استحفاظی استان گلستان شد.

***قائمی گفت: بارش باران و برف و همچنین وزش باد شدید در روز گذشته موجب افتادگی تیر شبکه متوسط در مراوه تپه و قطع سیم های برق و قطعی ۲۷ فیدر شد که با تلاش همکاران ما برق استان پایدار شده است.

*** فرماندار گرگان از افزایش میزان ازدواج در شهرستان خبرداد و گفت: آمار طلاق در ٩ ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار و نیم درصد کاهش داشته است.

*** مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از مرمت ۹خانه تاریخی شهرستان گرگان با هزینه ۳۰میلیارد تومانی خبر داد.

*** معاون خدمات شهری شهرداری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان گفت که تعدادی از نیکوکاران آمادگی خود را برای راه‌اندازی گرم‌خانه ویژه زنان کارتن‌خواب این شهرستان اعلام کردند و هم اکنون پیگیر دریافت مجوز از اداره بهزیستی هستند.

*** استاندار گلستان از پا برجا بودن محدودیت ها در شهرهای نارنجی خبرداد و گفت: برنامه های مناسبتی دی ماه در فضای مجازی برگزار می شود.

*** مدیرعامل آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به اینکه پس از سیل سال گذشته ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان لایروبی شد، گفت: ۶۰۰ کیلومتر از رودخانه‌ها نیازمند لایروبی است

***  رئیس محیط زیست شهرستان ترکمن از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز از استان های همجوار در خلیج گرگان خبرداد.

*** مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از افزایش ۵ برابری اعتبارات نوسازی واحدهای مسکونی روستایی استان خبرداد.

*** رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بندرگز تنها شهرستان استان است که طی روزهای اخیر تعداد بیماران کرونایی در آن افزایش داشته است.

***مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از شروع فعالیت مراکز اختلال یادگیری دانش آموزان در استان خبرداد و گفت: فعالیت آموزشی مدارس همچنان غیرحضوری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار