ملک شاهکوهی گفت: دشمن با نفوذ به دنبال شبهه افکنی و براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (یکشنبه 14 دی) در گفتگوی تحلیلی تبیینی با موضوع «بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ» اظهار کرد: در شرایط فتنه تمایز بین حق و باطل کار سختی است ولی از دوران پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) قطب نمای بصیرت مردم در رویارویی با فتنه اعتقادات دینی بود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: هر جایی که مردم با قطب نمای اعتقاد دینی وارد میدان شدند پیروز بودند و هرجا که راه را گم کردیم از دشمن سیلی خوردیم.

 

ملک شاهکوهی افزود: بصیرت یعنی اینکه در راه غبارآلود بتوانیم با درایت و هدایت مقام معظم رهبری راه را پیدا کنیم.

 

وی گفت: ریشه استکبار جهانی آمریکایی ها نیستند بلکه یهودیت است و تصور آنها این است که همه دنیا و خلقت خدا باید در خدمت یهود باشد وگرنه باید از سر راه برداشته شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: اسلام در برابر استکبار مبانی اعتقادی دارد که همه خلقت دنیا در مسیر ربوبیت قرار دارد و انسان دین برادری و برابری است.

 

ملک شاهکوهی افزود: اگر چهار دهه از فلسطین و گفتمان فلسطین دفاع می کنیم به خاطر ماهیت انقلاب اسلامی است که گفتمان آن بر پایه دستگیری از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم قرار دارد.

 

وی گفت: شعار انقلاب استکبارستیزی بود و در راه مبارزه با استکبار در انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم کردیم و ملت ایران تلاش کردند که از زیر چکمه های دشمنان بلند شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه ملت ایران به جمهوری اسلامی ایران رای دادند، افزود: ظلم مستشاران آمریکایی در داخل کشور که به ناموس ما دست درازی می کرد باعث ایجاد کاپیتولاسیون شد و ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی از بار این ظلم خارج شد و در برابر استکبار ایستاد.

 

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه دشمن با نفوذ به دنبال شبهه افکنی و براندازی نظام جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: هر نقطه ای از کشور دچار ضعف باشد نفوذ ایجاد می شود و گسترش رخنه از ناحیه های مختلف باعث فروپاشی کشور می شود و مقام معظم رهبری با درایت خود تلاش می کند که رخنه ایجاد نشود و اگر هم رخنه ای اتفاق افتاد آن را ترمیم کند.

 

وی گفت: در جریان فتنه ۸۸ دشمن با تابلوی تقلب وارد میدان شد و نقش رهبری در مهار فتنه ۸۸ بسیار حائز اهمیت است و در آن سال تاکید داشتند که مسائل انتخاباتی از مسیر قانون پیگیری شود و جریان انحراف بر موج اعتراضات سوار نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار