از تقدیم هفتمین شهید سلامت تا مهار آتش جنگل «گلستان » از جمله مهمترین اخبار دوشنبه 29دی ماه در گلستان بود.

از تقدیم هفتمین شهید سلامت تا مهار آتش جنگل «گلستان »

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ از هفته چهارم آذرماه تا کنون روند شیوع کرونا در استان گلستان، کاهشی شده و تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان که در پیک سوم نزدیک به یک‌هزار نفر رسیده بود در این روزها به کمتر از 400 نفر رسیده است.

*** مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره بازگشایی برخی از مدارس در استان، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.

*** فرماندار گرگان با بیان این که ممنوعیت تردد شبانه در گرگان همچنان پا برجاست، گفت: گشت های شبکه بهداشت هم در سطح شهر فعال بوده و بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی صادره نظارت می کنند.

*** عارف نیا از کاهش بار بیماران کرونایی در گلستان خبر داد و گفت: میزان بار بستری بیماران کرونایی روزانه به ۵۰ تا ۶۰ بیمار رسیده است.

*** حمیدی گفت: بیشترین درخواست مجوز تردد شهروندان گرگانی به مازندران و تهران است.

*** «محمدرضا کنعانی» عصر امروز (دوشنبه 29 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس پایش هوایی که انجام شد حریق فعالی در دره شمالی پارک ملی گلستان نداریم.

*** بهره‌برداری از ۱۵۵ پروژه طرح هادی روستایی، دستگیری شکارچیان گراز در علی‌آبادکتول و پیش‌بینی تولید هزار تن انواع ماهی سردابی از جمله خبرهای کوتاه دوشنبه گلستان است.

*** همزمان با هفته هوای پاک تعدادی از اعضای تشکل‌های زیست محیطی بندرترکمن در حاشیه خلیج گرگان علاوه بر غرس نهال در مسیرهای منتهی به اسکله، سواحل این زیستگاه آبی را از وجود حدود ۳۰۰ کیلو زباله پاک کردند.

*** هفتمین شهید مدافع سلامت گلستان همزمان با ایام فاطمیه آسمانی شد.

***معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی سازمان زندان های کشور گفت: اردوگاه محکومان مواد مخدر علی آبادکتول با ۲۵ میلیارد تکمیل می شود.

***معاون بیمه و خدمات بیمه سلامت گلستان گفت: در آذرماه امسال ۶۶۸ میلیون تومان نسخه نویسی الکترونیک و چهار میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان نسخه پیچی الکترونیک در گلستان انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار