مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از اجرای ۳۰۰ برنامه فرهنگی و مذهبی طی دهه فجر در استان خبر داد و گفت: یکی از این برنامه ها پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ویژه مادران است.

پویش آزادسازی زندانیان زن جرایم غیر عمد در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: اداره کل اوقاف مجری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ملی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ برنامه ملی، فرهنگی و مذهبیطی دهه فجر در سطح گلستان برنامه ریزی شده که در اماکن مذهبی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اضافه کرد: برنامه ها شامل کرسی های تلاوت قرآن با حضور قاریان ملی و استانی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، اهدای بسته های بهداشتی و مواد غذایی است که مورد اخیر از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در دستور کار قرار دارد.

سلیمانی فرد ادامه داد: در شهرستان‌هایی که ظرفیت وجود داشته و شرایط کرونا اجازه دهد با رعایت دستورالعمل ها برنامه حضوری خواهیم داشت و در سایر شهرستان ها که وضعیت آنها نارنجی یا قرمز است برنامه ها به صورت مجازی و پخش از شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌ها، برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س)، برگزاری مسابقات پیامکی ویژه بانوان، جشن ولادت امام محمد باقر (ع)، نشست های بصیرتی و تبیین گام دوم انقلاب، پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ویژه مادران به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در گنبدکاووس است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار