عارف نیا گفت: در کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارتی برتعرفه سال ۹۹ با ۸۵ مطب متخلف که نسبت به دریافت هزینه غیرقانونی سرباری کرونا و غیره اقدام کردند برخورد شد.

برخورد با ۸۵ مطب متخلف در سطح استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سراج الدین عارف نیا» ظهر امروز (دوشنبه ۱۳ بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون دو هزار و ۷۳۷ مورد بازدید از مطب ها، درمانگاه ها، مراکز تصویربرداری در سطح استان گلستان بازدید کردیم.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: بیشتر مطب ها و مراکز درمانی در سطح استان گلستان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس قرار دارد و در این ایام بارها و بارها از این مراکز بازدید داشتیم.

 

عارف نیا بیان کرد: با توجه به اپیدمی کرونا پلمپ مطب های متخلف باعث ازدحام بیماران می شود ولی با این وجود برخوردهای قضایی و قانونی با برخی از مطب های متخلف در این ایام انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه دریافت هزینه سرباری کرونا در مطب ها و مراکز درمانی غیرقانونی است، بیان کرد: در ۱۲ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارت بر تعرفه سال ۹۹ به این تخلف ها رسیدگی کردیم و مدت میانگین بررسی این تخلف ها ۳۰ روز بوده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: در کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارتی برتعرفه سال ۹۹ با ۸۵ مطب متخلف که تخلف آنها احراز شده بود و یا نسبت به دریافت هزینه غیرقانونی سرباری کرونا اقدام کردند برخورد شد.

 

عارف نیا افزود: تعداد پرونده های رسیدگی قرار گرفته درمانی در کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارت برتعرفه های سال ۹۹، ۱۴۶ مورد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار