۱۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان ترکمن با اعتبار ۵۷ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۸ طرح عمرانی در بندر ترکمن
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مراسم افتتاح طرح‌های شهرستان بندر ترکمن در دهه فجر با حضور استاندار گلستان و تیموری معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.
 
شیرنگی، فرماندار شهرستان ترکمن در رابطه با این طرح ها گفت: ۱۱۸ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان و اشتغال ۸۸ نفر در ایام الله دهه فجر امسال در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

او افزود: سال گذشته ۵۷ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵۶ نفر بود و با مقایسه آمار طرح‌های امسال با سال گذشته می‌بینیم تعداد آن‌ها به میزان ۱۰۰ درصد، اشتغال به میزان ۶۰ درصد و مبلغ اعتبارات به اندازه ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

شیرنگی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۹۶ پروژه عمرانی شامل ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان کلنگ زنی شد.

او گفت: ۲۲ پروژه اقتصادی و اشتغالزا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با ایجاد اشتغال برای ۸۸ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود،  از این تعداد ۲۱ پروژه افتتاح و یک پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار