رئیس کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شماره یک گنبدکاووس گفت: در ایام دهه فجر کودکان و نوجوانان شهرستان فداکاری‌ها و فعالیت‌های مدافعان وطن و مدافعان سلامت را در قالب مسابقه مجازی به تصویر می‌کشند.

کودکان و نوجوانان گنبدی فداکاری‌های مدافعان وطن و سلامت را به تصویر می‌کشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سمیه محمدی صبح امروز در جمع خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا بیشتر فعالیت‌های کانون پرورش فکری به صورت مجازی انجام می‌شود و در دهه فجر نیز مسابقات مختلفی در فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مسابقه مجازی نقاشی با موضوع قهرمان «این روزهای من» ویژه کودکان و نوجوانان درباره فداکاری‌ها و فعالیت‌های مدافعان وطن و سلامت در این ایام برگزار م‌ شود.
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گنبدکاووس از اجرای مسابقه مجازی «مهراوه خبر» داد و گفت: این مسابقه مجازی با موضوع «کوچ زمستانه» در دو بخش قصه‌گویی و خاطره‌گویی به صورت کلیپ‌های ۱۰ دقیقه‌ای درباره نشاط اجتماعی، تحرک و سلامت برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا (س) مسابقه  بزرگ مجازی کتابخوانی ویژه دختران با موضوع «برای تو دخترم» درباره زندگی دخت پیامبر اکرم (ص) برگزار می‌شود.
محمدی گفت: در این ایام اجرای مجازی نمایشنامه‌خوانی با موضوع خاطرات بچه‌های انقلاب انجام می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار