باحضور معاون رئیس جمهور در استان گلستان، آموزشگاه خیّری "تلاش(۱۸)زنده یاد احمدطلاچیان"در روستای شمس آباد گرگان افتتاح شد.

افتتاح آموزشگاه خیّری 3کلاسه روستای شمس آبادگرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور  محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم  رییس جمهور، استاندار، نمایندگان مردم شریف شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش ونوسازی و تجهیز مدارس گلستان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و سایر مسئولان استانی و شهرستانی یک واحد آموزشی مشارکتی در روستای شمس آباد شهرستان گرگان افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

معاون رییس جمهور در این مراسم همراهی و مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت و تجهیز مدارس را به عنوان بهترین الگو برای سایر بخش های جامعه ستود و از اقدام  نیکوکارانه خیرین قدردانی کرد.

گفتنی است: این مدرسه با زیربنای ۳۰۶متر مربع دارای۳کلاس درس، سالن چند منظوره، اتاق های جانبی، سرویس بهداشتی، دیوارکشی و محوطه سازی است که به صورت مشارکتی با هزینه۲میلیارد تومان، توسط خیّر نیک اندیش " افسانه سعیدتهرانی" و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار