نماینده ولی‌فقیه در‌ گلستان از اهدای بیش از ۶۵ هزار سند املاک غصب‌شده توسط خاندان پهلوی به مردم خبر داد.

اهدای بیش از ۶۵ هزار سند املاک غصب‌شده توسط خاندان پهلوی به مردم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در مراسم اهداء بیش از ۶۵ هزار فقره اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم گفت: این اقدام یکی از اقدامات بزرگ و مهم نظام اسلامی است که اسناد غصب‌شده توسط رژیم پهلوی را به مردم واگذار می‌کنند.
وی ادامه داد: اینکه بیش از نصف املاک غصب‌شده در کشور در استان گلستان بوده نشان از ظلم مضاعف رژیم پهلوی به استان گلستان است.
نماینده ولی‌فقیه در‌گلستان تصریح کرد: تقاضای من از آقای فتاح این است، کسانی که برایشان مشکلاتی وجود دارد، مساعدتی شود.
نورمفیدی بیان کرد: بیشترین منابعی که بنیاد مستضعفان در اختیار دارد از استان گلستان است و انتظار‌ داریم نسبت به استان گلستان نگاه ویژه‌تری شود و به خصوص در‌حوزه اشتغال نگاه ویژه‌ای شود تا مردم با اتکا بر‌توان خود روزگار بگذرانند.

 

 

وی‌گفت: من از تمام اقدامات تشکر‌ می‌کنم به خصوص برای ساخت بیمارستان در مراوه‌تپه که به مردم این منطقه هدیه داده شد.

در بخش دیگری از این مراسم حسن خسروی مدیرکل اداری اموال و املاک گلستان گفت: امروز از ۱۰۰ هزار سندی که در ایران اهدا می‌شود امروز بیش از ۶۵ هزار سند در گلستان است که اهدا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان: گلستان بیشترین اسناد غصبی را در کشور داشته است
در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس بنیاد، تمام تلاش همکاران در استان به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و تمام همکاری‌های استانی در این راستا وجود دارد و امروز اسناد ۶ دانک مالکیت به مردم اهداء خواهد شد.
رئیس بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم بیام کرد: به راستی گلستان بیشترین اسناد غصبی را در کشور داشته و این افتخاری است برای ما که خادم مردم این خطه باشیم.
پرویز فتاح گفت: به راستی میزبانی برنامه متمرکز امروز باید در گلستان برگزار می‌شد و ما هم منتظریم هرچه زودتر برای افتتاح بیمارستان مراوه تپه به گلستان سفر‌کنیم.
در پایان اسناد مالکیت به صورت نمادین به چند نفر از مردم این استان اهداء شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار