مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: بیمارستان مراوه تپه چهار ماه پیش تکمیل و به علوم پزشکی گلستان واگذار شده تا تجهیز شود و ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیمارستان مراوه تپه ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر حسن خسروی صبح شنبه در آیین اهدای اسناد علوی به مردم گلستان اظهار کرد: از ۱۰۰ هزار سند واگذار شده به مردم، بالغ بر ۵۴ هزار و ۸۷۰ سند مربوط به گلستان است که تا به امروز به مردم این خطه اهدا شده است.

وی بیان کرد: در واگذاری اسناد، بنیاد مسکن گلستان کار نقشه برداری و تشکیل پرونده و اداره ثبت اسناد آماده کردن سند را انجام داده و همکاری خوبی صورت گرفت.

خسروی اضافه کرد: بنیاد مستضعفان در حوزه اقتصادی هم اقدامات خوبی انجام داده که می توان به کمک به کارخانه ها و شرکت های در معرض ورشکستگی در استان اشاره کرد.

وی ادامه داد: کارخانه سیمان این بنیاد در گلستان فعال بوده و تمام سیمان مورد نیاز مردم سیل زده گلستان را تامین کرد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان افزود: نیروگاه برق علی آباد هم از نیروهای فعال کشور است و مقرر شده که فاز دوم سیکل ترکیبی آن اجرایی شود.

وی با اشاره به اقدامات حوزه کشاورزی، گفت: مجموعه بنیاد علوی، شهرستان مراوه تپه را به عنوان شهرستان هدف برای توسعه و آبادانی در نظر گرفته که امیدواریم به زودی شاهد رفع محرومیت در این شهرستان باشیم.

خسروی از تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه خبر داد و گفت: این بیمارستان چهار ماه پیش به علوم پزشکی واگذار شده تا تجهیز آن صورت گیرد و یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استانداری گلستان هم گفت: از مهمترین دارایی خانواده ها داشتن اسناد است و خانواده زمانی می‌تواند از این املاک استفاده کند که سند داشته باشد.

هادی حق شناس بیان کرد: تاکنون ۲۵ هزار هکتار از اراضی که در اختیار بنیاد بود واگذار شده که ارزش آنها دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار