بازدید دادستان گرگان از روند جمع آوری پرندگان تلف شده در خلیج گرگان، افتتاح مدرسه خیرساز ۶ کلاسه در آق قلا و صدور مجوز تاسیس چهار نگارخانه از جمله خبرهای کوتاه روز دوشنبه گلستان است

افتتاح مدرسه خیرساز ۶ کلاسه در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید رضا حسینی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب گرگان به همراه معاون استاندار گلستان از آخرین وضعیت جمع‌آوری لاشه پرندگان تلف شده در پهنه آبی خلیج گرگان دیدن کرد.

**

عضو شورای اسلامی شهر گرگان از بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس درون شهری خبر داد و گفت: این بازسازی شامل بدنه، داخلی، صندلی، امکانات سرمایشی و گرمایشی است.

**

جانشین فرمانده انتظامی کلاله از کشف ۴۳۰ گرم هروئین جاساز شده در معده یکی از سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

**

معاون شرکت نیروی توزیع نیروی برق گلستان گفت: در مانور تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق ۲۰ دستگاه رمز ارز (ماینر) غیرمجاز در شهرستان علی‌آبادکتول کشف شد.

**

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت که امسال مشارکت خیرین در ساخت مدرسه در این استان شمالی نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۰ درصد بیشتر شد.

یاسر لیوانی بیان کرد: از ابتدای امسال خیرین مدرسه‌ساز در این استان مشارکت ۷۰ درصدی در پروژه های تحویلی ( آغاز سال تحصیلی و دهه فجر) به تعداد ۲۶۰ کلاس درس داشتند.

**

مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت که تاکنون لایروبی و مرمت آب بندان برای پوشش هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان انجام شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

**

سالن ورزشی شهدای گرگان با همکاری معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه نینوا، سپاه گرگان و شهرداری گرگان به بهره برداری رسید.

**

رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مجوز تاسیس چهار نگارخانه در گرگان، رامیان، مینودشت و کردکوی صادر شد.

**

در راستای کاهش نرخ بازماندگی از تحصیل دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته، دبیرستان سه کلاسه شهدای بانک ملی روستای آی تمر در منطقه مرزی و عشایری داشلی برون گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

**

سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۲ سارق آهن آلات قبور و سنگ قبرهای آرامستان یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در حین گشت زنی به یک خودرو وانت مشکوک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن حدود ۲۰۰ کیلوگرم آهن آلات مسروقه از قبور و یک سنگ قبر سرقتی را کشف و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار