از نقره‌داغ مرغداران متخلف تا بهره برداری از فاز نخست مرکز پرورش ماهیان خاویاری تا سال 1400از جمله مهمترین اخبار سه شنبه28 بهمن ماه در گلستان بود.

از نقره‌داغ مرغداران متخلف تا بهره برداری از فاز نخست مرکز پرورش ماهیان خاویاری تا سال 1400

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، مرغداران گلستانی که در ماه‌های اخیر به رغم دریافت دان با قیمت دولتی از تحویل گوشت مرغ به دولت خودداری کرده و سبب افزایش قیمت و کمبود در بازار شده، بودند نقره داغ شدند.

*** معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از پرداخت ۴۷ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی کرونا به هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان خبرداد.

*** نشست نقد و بررسی گلستان ما همراه با جشن ۹سالگی این پایگاه خبری با حضور فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی گلستان برگزار شد.

*** مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد و بارشی از روز پنج شنبه به استان خبرداد.

***مدیرکل شیلات استان گلستان گفت: مجتمع میگو گمیشان به مساحت ۴ هزار هکتار و شامل ۱۴۱ مزرعه ۲۰ هکتاری است و فاز نخست این مجموعه تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد که برای ۷ هزار نفر موقعیت شغلی ایجاد خواهد کرد.

*** معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر حمایت از فعالان حوزه پرورش اسب ترکمن در گلستان تاکید کرد و گفت که ارائه تسهیلات برای رونق این گونه مشاغل بومی و پرطرفدار از جمله سیاست‌های این وزارت‌خانه است.

*** افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و هراس از شیوع موج چهارم همه‌گیری این ویروس، موجب اتخاذ برخی محدودیت‌ها در گنبدکاووس از جمله منع برگزاری عروسی با بیش از ۳۰ مهمان شد.

*** رییس فدراسیون تنیس گفت که گلستان با برخورداری از ملی‌پوشان متعدد در رده‌های سنی گوناگون نیازمند احداث کمپ تنیس خاکی و ساحلی برای شناسایی بیشتر استعدادها و تربیت آن‌ها برای مدال‌آوری در رویدادهای مهم آسیایی و جهانی است.

*** استاندار گلستان گفت که خیران در ۷.۵ سال گذشته بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستاهای این استان هزینه کردند.

*** فرماندار کردکوی گفت: در آینده نزدیک ۳ دوربین بزرگ و حساس، مهم‌ترین خروجی‌های جنگل کردکوی را رصد خواهند کرد.

*** فرمانده انتظامی بندرترکمن از کشف چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبرداد.

*** فاضل گفت: هنوز در گلستان گزارشی از ویروس انگلیسی نداشتیم ولی در پیک چهارم شاهد تغییراتی در ویروس کرونا هستیم و دوره کمون بیماری کووید۱۹ کوتاه شده است.

***شیرکانی گفت: یکی از مزیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرحفظ جمعیت روستایی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار