از صف های طولانی برای خرید مرغ تا شناسایی ۲۱۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب از جمله اخبار مهم سه شنبه 12اسفندماه در گلستان بود.

از صف های طولانی برای خرید مرغ تا شناسایی ۲۱۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ مرغ بار دیگر در بازار استان گلستان کمیاب شده و مردم مجبورند در مقابل مرغ‌فروشی‌ها از ساعت‌های اولیه صبح در صف‌های طولانی بایستند.

ستاد تنظیم بازار گلستان پیش از ظهر امروز تصمیماتی برای ساماندهی بازار مرغ در استان گرفت و قرار شد از شنبه هفته آینده روزانه ۱۲۰ تن مرغ در استان توزیع شود.

*** یازدهمین دوره رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر هاکی بانوان به میزبانی تهران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با سومی تیم استان گلستان به پایان رسید.

*** زلزله ۳.۳ ریشتری انبارالوم در گلستان را لرزاند.

*** با گذشت قریب به ۳۰ ماه از قتل محیط بان «باشقره» علاوه بر اینکه پروسه ثبت شهادت وی ابتر مانده، حقوق ماهیانه منظور شده برای این خانواده هم در هشت ماه گذشته قطع شده است.

***در جلسه مجمع نمایندگان و استاندار گلستان با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر سرمایه‌گذاری ایدرو در طرح‌های صنعتی استان تأکید شد.

*** مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: گلستان از نظر تعدد موقوفات و رقبات وقفی رتبه پنج کشور را داشته و این امر نشان می دهد مردم ما اعتقادات عمیق در زمینه خیررسانی دارند.

***  استاندار گلستان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و احتمال ممنوعیت سفرها به دلیل شیوع کرونا از شهرداران استان خواست با آذین‌بندی و ایجاد جذابیت‌های بصری مرتبط با سال جدید در شهرها زمینه خلق نشاط و افزایش روحیه شهروندان را فراهم کنند.

*** رئیس اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از شناسایی ۲۱۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در استان خبرداد.

*** مدیرکل هواشناسی گلستان گفت که این استان با ورود سامانه ناپایدار و سرد از امشب تا آخر هفته شاهد مه شدید، بارش برف و کولاک، کم‌شدن دید و کاهش ۶ تا هشت درجه‌ای دما است.

*** استاندار گلستان در دیدار مجمع نمایندگان استان با علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت توسعه فضا و بهبود زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی استان و تامین امکانات رفاهی و ایمنی کارگران به خصوص در حوزه زغال سنگ تاکید کرد.

*** افزایش نگرانی مردم از سارقان در روزهای پایان سال/ دستگیری بیش از ۱۵ هزار نفر با جرائم سرقت در گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار