استاندار گلستان با بیان جایگاه و اهمیت پارک ملی گلستان اظهار کرد: حفظ, نگهداری و انتقال پارک ملی گلستان به نسل بعد وظیفه همگانی است و باید در مراقبت از این ذخیره گاه زیست کره اهتمام داشته باشیم.

حفظ, نگهداری و انتقال پارک ملی گلستان به نسل بعد وظیفه همگانی است
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر هادی حق شناس امروز جمعه ۱۵ اسفند در آیین پاکسازی پارک ملی گلستان با حضور دکتر بازرگان معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی در محل پارک ملی گلستان تصریح کرد: برای دومین سال است که اقدام پاکسازی پارک ملی گلستان با همکاری اداره کل راهداری , سمن ها, فرمانداران و شهرداران در حال انجام است و باید این اقدام یک روزه به تمام روزهای سال تسری پیدا کند.
وی افزود: پارک ملی گلستان یکی از ۵۰ زیست بوم کره زمین و امانتی در دست ماست که باید ضمن مراقب از آن به نسل های آتی بسپاریم.
استاندار گلستان گفت: همراهی مردم در مراقبت از جنگل ها و پاکیزه نگهداشتن محیط جنگل بسیار اهمیت دارد و یقینا پاکسازی محیط جنگل در سلامت خاک و درختان تاثیر بسزایی دارد.
دکتر حق شناس یادآور شد : در همه روزهای سال باید پاکسازی و مراقبت از جنگل مورد توجه باشد چراکه تداوم این اقدام موجب کامل تخلیه زباله ها از محیط جنگل می شود.
لازم به ذکر است امسال برای دومین سال متوالی طرح پاکسازی پارک ملی گلستان با همکاری سازمان های مردم نهاد, اداره کل راهداری و ۱۴ شهرداری شرق استان بهمراه ماشین آلات مکانیزه و نیروهای خدمات شهری اجرایی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار