یک‌هزار و ۶۷۳ اصله نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به نیت شهدای تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان غرس شد.

۱۶۷۳ اصله نهال به نام شهدای سپاه استان گلستان غرس شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، صبح امروز و با حضور فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، جمعی از مدیران و خانواده‌های معظم شهدا غرس نهال به نیابت از یکهزار و 673 شهید تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان انجام شد.

سردار علی ملک شاهکوهی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت، اقتدار، استقلال و همه پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی در 42 سال اخیر به آن دست یافته مرهون و مدیون خون شهدا است.

وی در ادامه با توجه و تأکید بر حفظ منابع طبیعی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از محیط زیست همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است و همه ما معتقدیم منابع طبیعی و محیط زیست میراثی گران‌بها برای آیندگان ما است و همه وظیفه داریم جلوی تخریب آن را بگیریم.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: سپاه و بسیج در هر زمانی که منابع طبیعی و محیط زیست درگیر برخی بحران‌ها و حوادث از جمله آتش سوزی شدند، در کنار دستگاه‌های متولی قرار گرفت و به کمک آنان شتافت.
 
وی ادامه داد: تقدیم یکهزار و 673 شهید برگ زرینی در کارنامه درخشان تیپ مردم پایه سپاه نینوا در راه پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار ملک شاهکوهی گفت: اینکه امروز به نیابت از هر یک از این شهدا یک درخت بکاریم کار زیبنده‌ای خواهد بود تا یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار