رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرف ای و کاردانش استان از برگزاری جشنواره کسب و کار در فضای مجازی خبر داد.

جشنواره کسب و کار در فضای مجازی برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، حسین زارعرئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای و کاردانش استان از برگزاری جشنواره کسب و کار در فضای مجازی خبر داد.

 وی با اشاره به نقش ویژه کارآفرینان در جامعه،" شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجاربشان در جهت پیشرفت و توسعه و بهبود فضای کسب و کار در کشور"  را یکی از اقدامات مهم در زمینه الگوسازی برای جوانان و ترویج و توسعه ی کارآفرینی در کشور دانست.

زارع با بیان اینکه شناسایی و یافتن افراد کارآفرین و بررسی و تحلیل فرایند کارآفرینی و نقد عوامل شکست و موفقیت آنان، کمک شایانی به تشویق افراد جامعه به کارآفرینی، ایجاد فرصت های شغلی جدید و توسعه و پیشرفت کشور می نماید گفت:در این مسیر، پرورش ویژگی هایی نظیر خلاقیت و ایده پردازی، خوش بینی به آینده، خطر پذیری، خود آگاهی و ذهنیت کارآفرینی، آینده نگری، توانایی رهبری و استقلال طلبی از سنین کودکی و نوجوانی می تواند مهارت های کارآفرینی را در نسل های آتی نهادینه کرده و آینده درخشان تری را برای فرزندان این سرزمین رقم بزند .

زارع در ادامه گفت: جشنواره کسب و کار و کارآفرینی در فضای مجازی گامی است موثر در راستای شناسایی و فراهم آوردن زمینه رشد و هدایت استعدادها و پرورش خلاقیت فردی و گروهی هنرجویان و و تسریع در نوآوری و هدایت آنان به سمت کارآفرینی منطبق با فرصت های پیش رو و تغییرات جامعه به ویژه شرایط همه گیری جهانی ویروس کوویید 19 که اوضاع کسب و کارها رامتحول کرده است.

 ایشان برگزاری این جشنواره را زمینه ساز حضور کارآفرینان در جامعه و افزایش سرعت توسعه فرهنگ کارآفرینی دانست و گفت: این جشنواره، میعادگاهی برای گردهم آوردن کارآفرینان است که تجارب موفق خود را با جامعه درمیان بگذارند و مشعل و چراغ راهی برای نسل جوان و نوپا باشند.

لینک ثبت نام اولیه در جشنواره http://form.goledu.ir/view.php?id=486390 می باشد که هنرجویان می توانند تا پایان وقت اداری روز یک شنبه 99/12/17 ثبت نام نمایند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار