حمیدی گفت: کانون های مساجد در شهر و روستا به عنوان هسته فرهنگی و مذهبی عمل کرده است.

کانون های مساجد هسته فرهنگی و مذهبی شهر و روستا هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد حمیدی» به مناسبت «۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد»  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اگر مقابله با کرونا مردمی نمی شد با توجه به اینکه گستردگی زیادی پیدا کرده بود قابل کنترل نبود و فعالان مساجد و کانون های مساجد در مردمی کردن مقابله با کرونا نقش اساسی داشتند.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: فعالان مساجد و کانون های مساجد در جلوگیری از کرونا و همچنین کمک به آسیب دیدگان از کرونا نقش آفرین بودند و خدمات ارزنده ای را ارائه کردند.

 

حمیدی افزود: شاهد آن بودیم که بسته های مومنانه به صورت مختلف در سطح مساجد تهیه شد و بنابراین مساجد محور کمک و همیاری به آسیب دیدگان کرونا بودند.

 

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی که با محوریت مساجد و فعالان مساجد اجرایی شد اقدامات خوبی در شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و درمان آنها توسط بهداشت صورت گرفت.

 

فرماندار گرگان ابراز داشت: به کسانی که گرفتار شدند فعالان مساجد با تهیه بسته های مواد غذایی حمایت کردند.

 

حمیدی به ضدعفونی محلات توسط مساجد اشاره کرد و گفت: در شهر و روستا کانون های مساجد به عنوان هسته فرهنگی و مذهبی عمل کرده است.

 

وی افزود: خواهش ما این است که کانون های مساجد در برنامه های مختلف به منظور هم افزایی بیشتر با دستگاه های اجرایی مثل کمیته امداد، بهزیستی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت عمل کنند و این مهم منجر به اثربخشی بیشتر اقدامات می شود

 

ارسال نظر

آخرین اخبار