قبادی دانا به افتتاح دو هزار و ۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) اشاره کرد و گفت: ۲۲ خدمت بهزیستی در مراکز مثبت زندگی رایگان ارائه می شود

۲۲ خدمت بهزیستی در مراکز مثبت زندگی رایگان ارائه می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «وحید قبادی دانا» صبح امروز (دوشنبه 18 اسفند) در مراسم افتتاح همزمان دو هزار و 400 مرکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور اظهار کرد: با تشکیل خدمات مراکز بهزیستی 22 خدمت در نخستین گام به صورت رایگان ارائه می شود.

 

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: مشارکت 6 هزار میلیارد تومانی در دو هزار و 400 موسسه داوطلب مثبت زندگی که عمده آنها را زنان و جوانان شکل می دهد ایجاد شده است.

 

قبادی دانا یادآور شد: موقعیت مکانی مراکز بر حسب توزیع حمعیت هدف است که در دو هزار و 400 محله شهری و روستایی تعیین شده است.

 

وی افزود: از 12 هزار داوطلب برای ایجاد مراکز مثبت زندگی دو هزار و 400 نفر براساس سطح علمی و تجربی انتخاب شدند.

 

رئیس سازمان بهزیستی متذکر شد: نرم افزار خدمات مراکز مثبت زندگی در مهر و آبان ایجاد شده است و از ماه ها قبل موضوعات برای تاسیس این مراکز به استان ها ابلاغ شده است.

 

قبادی دانا یادآور شد: افتتاح این مراکز بروکراسی اداری کاهش پیدا می کند و هزینه های مددجویان کاهش خواهد یافت.

 

وی گفت: با افتتاح این مراکز بالغ بر 11 هزار شغل جدید به وجود آمده است که نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص شیوع معلولیت ها و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار