مدیرکل بهزیستی گلستان خبر داد

حسینی از تهیه یک هزار بسته معیشنی و توزیع بین مددجویان بهزیستی گلستان در ایام پایانی سال خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدمهدی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: علاوه بر عیدی که به حساب مستمری بگیران بهزیستی استان به مناسبت ایام عید واریز شد، یک هزار سبد کالا برای مددجویان و توانخواهان بهزیستی تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان ادامه داد: همراهی ارگان ها و موسسات دیگر با بهزیستی برای مواسات و همدلی با مددجویان قابل تقدیر است.

 

حسینی به رشد بودجه بهزیستی در سال 1400 اشاره کرد و گفت: از زمان ریاست جدید سازمان بهزیستی مستمری مددجویان افزایش یافته است و متناسب با معلولیت ها از 250 هزار تومان تا حدود یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت ما به صورت ماهانه است که این مستمری براساس نوع معلولیت تعیین شده است.

 

وی گفت: مستمری این افراد به شکل ماهانه برای 30 هزار نفر از معلولان سطح استان لحاظ می شود و 10 هزار نفر پشت نوبتی برای دریافت این مستمری ها داریم.

 

مدیرکل بهزیستی گلستان یادآور شد: پرداخت این مستمری ها به غیر از میزان پرداخت مستمری به توانخواهان و زنان سرپرست خانوار است.

 

حسینی یادآور شد: سازمان بهزیستی علاوه بر مستمری خدمات غیرمستمر نیز شامل تهیه تخت، ویلچر و ملزومات مورد نیاز معلولان نیز در نظر گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار