مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان گفت: شادی و شعف نوروزی مان را مدیون شهدا و ایثارگرانی هستیم که جانشان را با حضرت حق معامله کردند و رفتند تا جوانه جوان های برومند ایران اسلامی غیورانه برویند.

شهدا رفتند تا جوانه جوان های برومند ایران اسلامی غیورانه برویند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای گلستان گفت: در آستانه سال نو و شروع قرنی جدید در حالی سر سفره هفت سین می نشینیم و زیبایی های بهار را نظاره می کنیم که می دانیم چشمان بسیاری از جانبازان عزیز توان دیدن این زیبایی هارا ندارد و بسیاری از این عزیزان در بیمارستان ها بستری هستند.

وی افزود: وقتی به ایثار و فداکاری این بزرگمردان تاریخ می نگرم با تمام وجود خود را مدیون آنان می دانم و در سال جدید همه ما باید تمام توانمان را به کار گیریم تا ذره ای از گذشت و فداکاری های آنان جبران شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان گفت: شادی و شعف نوروزی مان را مدیون شهدا و ایثارگرانی هستیم که جانشان را با حضرت حق معامله کردند و رفتند تا جوانه جوان های برومند ایران اسلامی غیورانه برویند.

وی تاکید کرد: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در گلزارهای شهدا به دلیل ویروس منحوس کرونا امسال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در زمان تحویل سال برگزار خواهد شد.

وزیری با توجه به توصیه‌های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در این راستا علاوه بر فعال بودن سامانه برخط و سامانه‌های الکترونیکی در جهت حفظ و فراهم کردن هرچه بیشتر رابطه عاطفی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با اسناد شهدا، دل نوشته، وصایای شهدا و به‌ویژه سامانه مجازی گلزار مطهر شهدا ایجادشده تا همه بتواننهد در کنار قبور مطهرشهدا با این اپلیکیشن گلزار شهدا را زیارت نموده یا با ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000756111 تفألی به وصیت‌نامه شهدا بزنند.

وی اظهار کرد: امیدوارم نرم‌افزار زیارت مجازی شهدای استان گلستان و همچنین سامانه پیامکی تفأل به وصیت‌نامه شهدا برای استفاده معنوی و نشر و ترویج فرهنگ شهدا و انقلاب اسلامی مورداستفاده عموم قرار گیرد.

گفتنی است این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل اندروید تولیدشده و سعی شده محیط آن با فضای واقعی تفاوت نداشته باشد که از امکانات این نرم‌افزار می‌توان به بخش تعامل با کاربر بودن آن اشاره کرد. یعنی می‌توان به‌صورت مجازی در گلزار شهدا قدم زد و روی قبور شهدا گل گذاشت و اسامی شهدا را نیز جستجو کرد و اطلاعات آن‌ها را مشاهده، ویرایش، محتوا و اطلاعات جدید آن‌ها را بارگذاری کرد و صلوات آنلاین برای آن شهید ختم کرد و همچنین می‌توان به پروفایل شهید در سایت کنگره شهدا دسترسی داشت.

 

وزیری در انتها گفت: در سال نو  طلیعه بهار را خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر ومردم شریف و بزرگوار استان تبریک عرض می‌نمایم و بر خود لازم می‌دانم از مشارکت و همکاری صمیمانه مردم عزیز در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نهایت تشکر را بنمایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار