رئیس صمت گلستان با بیان اینکه برای ۹ هزار و ۷۴۰ نفر در حوزه صنعت و معدن شغل ایجاد شده است، گفت: در حوزه اشتغال صنعتی، 21 درصد طی سال ۹۹ اشتغال ایجاد شده است.

ایجاد اشتغال برای ۹ هزار و ۷۴۰ نفر/ اشتغال صنعتی در گلستان 21 درصد رشد داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حسین طلوعیان اظهار کرد: طی سال ۹۹ سرمایه گذاری صنعتی استان از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرد و این در حالی بود که در سال ۹۸ میزان سرمایه گذاری بخش صنعت ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در حوزه اشتغال صنعتی هم ۲۱ درصد رشد داشتیم و همچنین در اشتغال کل بخش صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به تعهدی که داشتیم موفق شدیم ۹ هزار و ۷۴۰ نفر معادل ۱۱۰ درصد برنامه اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان را محقق کنیم.

طلوعیان با اشاره به شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» گفت: رهبر معظم انقلاب امسال بار دیگر بر تولید تاکید داشتند و لازم است همه دستگاه های اجرایی که می توانند از تولید پشتیبانی داشته باشند اقدام کرده تا بتوانیم در تولید موثر تر عمل کنیم.

وی بیان کرد: مهم ترین پشتیبانی که می توانیم از تولید داشته باشیم تامین مالی، تامین مواد اولیه و حمایت از تولید داخلی است.

طلوعیان به حمایت از ایده ها تاکید کرد و افزود: پشتیبانی مالیاتی و تامین اجتماعی، مسائل کارگری و مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی از دیگر موضوعاتی است که باید احصاء و نسبت به حل آنها اقدام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار