رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان گلستان گفت: ۱۴۲۷ نفر به عنوان داوطلب در انتخابات شوراها این استان ثبت نام کردند و صلاحیت آن ها در دست بررسی است.

ثبت نام ۱۴۲۷ نفر در انتخابات شوراهای استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این خبر گفت: هیئت نظارت بر انتخابات شوراها استان گلستان توانسته بر اساس جدول زمانی پیش برود و این هیأت در مرحله پایان احراز صلاحیت داوطلبان قرار دارد.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان گلستان ادامه داد: 16 فروردین نتیجه احراز صلاحیت ها در اختیار هیئت ها قرار می گیرد و هیئت ها از 21 فروردین ماه بررسی مجدد را در دستور کار قرار خواهند داد.

وی افزود: 1437 نفر به عنوان داوطلب در ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا استان گلستان ثبت نام کردند و هم سویی خوبی بین استانداری و فرمانداری شهرها شکل گرفته است.  

منتظری تصریح کرد: از آنجایی که معتقدیم دانایی مقدمه توانایی بوده برنامه های خوبی برای ارتقاء اطلاعات تخصصی اعضا پیشبینی شده و برگزاری نشست های تخصص چهره به چهره در شهرستان های استان گلستان در نظر گرفتیم.

وی ابراز کرد: برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، هم اندیشی به منظور استفاده از تجارب موفق پیشین، آسیب شناسی انتخابات شوراها در ادوار گذشته از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده تا بر تکیه بر نقاط قوت انتخابات خوبی را داشته در پیش داشته باشیم.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان گلستان بیان کرد: پیش از احراز صلاحیت داوطلبان شوراها برای اولین بار در کشور جلساتی با عنوان"اخلاق حرفه ای در انتخابات" با هدف پیشگیری از آسیب ها در ایام انتخابات و تقویت مسئولیت اخلاقی داوطلبان برگزار می شود که موجب تقویت قوانین و پشتوانه ای برای اجرای صحیح آن ها خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار