معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان؛

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان از کسب رتبه عالی عملکرد اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان درسال تحصیلی 99-98 خبر داد.

کسب رتبه عالی عملکرد اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش گلستان در سطح کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، جلسه بررسی و تحلیل وضعیت گزارش عملکرد معاونت تربیت بدنی  با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

گوهری راد در این جلسه اظهار داشت: معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جمله معاونت های با برنامه و پر تلاشی  است که همه استان ها از حمایت مادی ومعنوی و برنامه های ارزنده شان بهره می برند.

وی ضمن تقدیر از معاونت تربیت بدنی و سلامت استان وعملکرد عالی اداره تربیت بدنی  گفت: با توجه به اهمیت طرح ملی کوچ در تغییر سبک زندگی  دانش آموزان، لازم است که برنامه ای منسجم در شورای آموزش و پرورش تنظیم گردد تا نسبت به جذب اعتبارات استانی به موقع  تصمیم گیری شود و پیگیری جذب اعتبارات مالی در جهت اجرای طرح ها و برنامه های تربیت بدنی از اولویت های سال جدید است .

رضا طبرسا  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستاندر این جلسه از کسب رتبه عالی عملکرد اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان درسال تحصیلی 99-98 خبر داد واظهار داشت: علاوه بر اجرای برنامه ها بر اساس شاخص های مصوب، این اداره میزبان دبیرخانه ارزشیابی و نظارت بالینی  درس تربیت بدنی  نیز می باشد که از اقدامات مهم آن تولید محتوای ارزشیابی درس تربیت بدنی در دو نویت اول و دوم  می باشد که مورد استفاده کلیه دانش آموزان کشور قرار می گیرد .

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط سخت و غیر حضوری درسال جاری طرح کوچ با رویکرد مدرسه محوری و خانواده محوری با یاری معلمان، دبیران، مدیران مدارس، مراقبان سلامت، دبیران تربیت بدنی، روسای ادارات و والدین دانش آموزان  از مهر 99 آغاز گردید و ثبت سنجش قد و وزن دانش آموزان در دومرحله از مهر تا پایان اسفند99 صورت پذیرفت و 345 هزار دانش آموز مورد ارزیابی قرار گرفته اند که بعدازتحلیل و بررسی نتایج آماری  مدیریت وزن دانش آموزان  اعلام خواهد شد .

صادق قوانلو رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی نیز به تحلیل وضعیت گزارش عملکرد یکساله این اداره پرداخت و گزارش آماری طرح و برنامه های اجرا شده  را تبیین نمود .

وی گفت: امروزه زندگی آپارتمان نشینی و فضای محدود منازل نیازمند الگوی منسجم و تدابیر اندیشمندانه است تا بتوانیم علاوه بر مدرسه در خارج از آن نیز  دانش آموزان به فعالیت بپردازند ؛ اگر بخواهیم مهارت های حرکتی دانش آموزان افزایش یابد و به سواد حرکتی دست پیدا کنیم باید محورهای حرکتی دانش آموزان را افزایش دهیم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار