استاندار گلستان:

استاندار گلستان از رتبه پنجم استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید خبرداد.

گلستان رتبه پنجم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارا است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس شامگاه شنبه در چهارصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه رونق تولید استان اظهارکرد: گلستان رتبه پنجم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارا بوده و از جلسه پیشین تا به امروز ۲۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان به تولیدکنندگان پرداخت شده است.

استاندار گلستان افزود: هدف ما حل مشکلات تولید خصوصاً در زمینه تسهیلات بانکی است و تلاش می‌کنیم با پرداخت اصل بدهی توسط تولیدکنندگان در فرع و جریمه به آنها کمک کنیم.

وی بیان کرد: گلستان در پرداخت تسهیلات کشاورزی و همچنین تسهیلات نوسازی و بازسازی جایگاهی خوبی در کشور دارد.

حق شناس اعلام کرد: بانک ها در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها همکاری مضاعفی در ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی داشته باشند تا از این طریق بتوانیم زمینه بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال را فراهم آوریم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان هم از پرداخت هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان از محل اعتبارات سال ۹۹ خبرداد.

حسین طلوعیان گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۴۸۱ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از سه هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی گفت: از کل واحدهای معرفی شده به بانک ها تعداد ۲۳۸ واحد تولیدی استان هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استانهای البرز، سمنان، زنجان و قزوین در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار