استاندار گلستان در مراسم تجلیل از سروقامتان بسکتبال شهرداری گرگان خواستار حمایت بخش خصوصی از ورزش گلستان شد.

تجلیل از سروقامتان بسکتبال شهرداری گرگان با حضور استاندار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق‌شناس استاندار گلستان شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از اعضای تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در کنار تامین آب و برق و جاده و امکانات تفریحی توجه به ورزش و زیرساخت‌ها، یکی از نیاز‌های ضروری در مدیریت شهری است و توجه به ورزش قهرمانی می‌تواند منجر به افزایش سرمایه‌های اجتماعی شود.

استاندار با بیان اینکه قهرمانی تیم بسکتبال گرگان در لیگ برتر منجر به ایجاد شور و نشاط و شادی مردم استان شد افزود: به حمایت‌های بخش خصوصی نیاز داریم تا اتفاقی که برای بسکتبال افتاد برای سایر رشته‌ها نظیر والیبال، کبدی و شطرنج هم بیفتد و ورزشکاران گلستانی سکو‌های قهرمانی این رشته‌ها را هم تصاحب کنند.

استاندار ادامه داد: ۴۸ هئیت ورزشی در استان گلستان وجود دارد که اگر به هر یک از آن‌ها توجه شود قابلیت درخشش در سطح ملی را دارند.

او گفت: قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری حاصل سال‌ها زحمت و تلاش بود و معجزه‌ای که در بسکتبال شکل گرفت پروتکل‌های سیاسی و بهداشتی را تحت تاثیر قرار داد.

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان هم گفت:تلاش می‌کنیم با مذاکراتی که با مهران شاهین طبع انجام شده بتوانیم وی را همچنان به عنوان سرمربی تیم شهرداری گرگان حفظ کنیم.

او افزود:تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در رقابت‌های آسیایی که احتمالا بعد از بازی‌های المپیک برگزار خواهد شد باید آماده شود تا بتواند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در این رقابت‌ها باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار