از افتتاح بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماند در شمال کشور تا حواشی ادامه‌دار قهرمانی بسکتبالیست‌های گرگانی از جمله اخبار مهم سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه در گلستان بود.

از افتتاح بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماند در شمال کشور تا حواشی ادامه‌دار قهرمانی بسکتبالیست‌های گرگانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری گلستان ما، عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خام فروشی محصولات کشاورزی آن را معضلی جدی برای کشاورزی استان دانست و گفت: ارزش افزوده محصولات کشاورزی باید به جیب تولیدکنندگان و مردم استان برود.

*** بزرگترین مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری در شمال کشور به بهره برداری رسید.

*** مدیر کل شیلات گلستان گفت: فاز دوم مجتمع میگوی گمیشان با ۲۲۲ مزرعه فعالیت خواهد کرد.

*** معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۱۰ هزار ناوگان باری برای حمل محصولات کشاورزی در گلستان مشارکت دارند.

***هنوز فصل گرم سال و کشت محصولات بهاره از راه نرسیده که خشکسالی زودتر پایش را بر گلوی گلستان گذاشته است.

***رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان گلستان با اشاره به پایان بررسی صلاحیت داوطلبان از تأیید صلاحیت ۸۲ درصد کاندیداها خبر داد.

***با اینکه چند روزی از قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر می‌گذرد اما هنوز حواشی دست از سر هواداران و عوامل این تیم برنداشته است.

*** صداقت گفت: واکسیناسیون کرونای افراد سالمند بیش از ۸۰ سال از امروز در گلستان آغاز شد.

*** حجت الاسلام ولی نژاد گفت: براساس ضوابط و مقررات ستاد کرونا مراسم شب های قدر به میزان دو ساعت پیش بینی شده است و تاکید ما بر برگزاری این مراسم در فضای باز و با حفظ پروتکل های بهداشتی است.

***کانون فرهنگی هنری «شهید براتعلی میردار» مسجد باب الحوائج القجر نیشاک مینودشت با کمک خیرین مؤمن و متدین، ۲۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرد.

.***آنطور که آمارهای رسمی نشان ‌می‌دهد حدود ۱۵ درصد واحدهای صنعتی در استان گلستان غیرفعال و تعطیل هستند هرچند همین آمار بعضا ۳۵ تا ۴۰ درصد هم اعلام می‌شود.

.***رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر رصد کامل فعالیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: تاکنون تخلف انتخاباتی در استان ثبت و گزارش نشده است.

.*** جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۱۰ تن و ۸۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیربهداشتی و فاسد شده در بخش کمالان علی آبادکتول خبر داد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار