نماینده ولی فقیه در گلستان:

آیت الله نورمفیدی گفت: نوآوری و ابداع از نکات مهمی است که باید در مراکز علمی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانند از طریق مجامع دانشگاهی مشکلاتی که در کشور وجود دارد را برطرف کنیم.

نوآوری و ابداع در مراکز علمی کشور مورد توجه قرار گیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» صبح امروز (پنجشنبه 30 اردیبهشت) در دیدار با معاون فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای و دست اندرکاران برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری جهاد سپید اظهار کرد: دانشگاه ما این نقص را دارد که گرچه ذهن دانشجو از محفوظات و معلومات پر می شود ولی در میدان عمل دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از آن مهارت لازم برخوردار نیستند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: دانشجو باید پس از فارغ التحصیلی مرد میدان عمل شوند و در دانشگاه فنی و حرفه ای این مشکل برطرف شده است و دانشجویان علاوه بر کسب مدارک علمی از سطح مهارت خوبی برخوردار می شوند.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: نوآوری و ابداع از نکات مهمی است که باید در مراکز علمی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانند از طریق مجامع دانشگاهی مشکلاتی که در کشور وجود دارد را برطرف شود.

 

وی گفت: کشور ما هر روز باید خود را از بند وابستگی بیشتر آزاد کند و در این زمینه دانشگاه ها نقش اساسی دارند، در گذشته مجبور بودیم حتی سیم خالدار را وارد کشور کنیم ولی دستاوردهای علمی ما در عرصه نظامی امروز دشمنان را به ترس انداخته است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه برای کسب علم و دانش باید خود را به آب و آتش بزنیم، ابراز داشت: این فکر نیز باید به وجود بیاید که دانشجوی ما نباید به آن چیزی که وجود دارد اکتفاء کند و باید روز به روز در عرصه علمی پیشرفت کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار