از جلوگیری دستگاه قضا از بیکاری 120 کارگر تا تدارک ۱۸۰۰ صندوق رأی برای انتخابات شوراها از جمله اخبار مهم پنحشنبه ششم خرداد ماه در گلستان بود.

از جلوگیری دستگاه قضا از بیکاری 120 کارگر تا تدارک ۱۸۰۰ صندوق رأی برای انتخابات شوراها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، با گرم‌تر شدن هوا و البته با فروکش کردن شیوع کرونا در گلستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرها و روستاهای استان به شدت کاهش یافته است و این سهل انگاری ممکن است خیلی زود موج دیگری از بیماری را در پی داشته باشد.

استاندار گلستان گفت: آنچه در این مقطع زمانی به‌خصوص تا ۲۸ خرداد مهم است مردم را نسبت به مسائل اساسی و بنیادی کشور با برگزاری رقابت سیاسی ناامید نکنیم.

چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه طنین مساجد شامگاه پنجشنبه با معرفی آثار برتر بخش‌های گوناگون و تقدیر از برگزیدگان در گرگان به کار خود پایان داد.

روحانی قزاق و اهل سنت مقیم گلستان با تاکید بر ضرورت انتخاب مدیران دلسوز و لایق برای مدیریت آینده کشور گفت که قزاق‌های ساکن این استان همانند دوره‌های گذشته میدان انتخابات را خالی نکرده و به صورت حداکثری در این عرصه مهم سیاسی شرکت می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به ادامه برداشت گندم تا مردادماه گفت که تاکنون ۵۵۵ میلیارد ریال از بهای گندم تحویلی کشاورزان استان به مراکز خرید تضمینی پرداخت شد.

تدارک یکهزار و ۸۰۰ صندوق رأی برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و آموزش ۳ هزار و ۶۰۰ نفر برای نظارت بر فرآیند اخذ و شمارش آرا از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در جلسه ناظران انتخابات شوراها در استان بود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا از بیکار شدن دست کم ۱۲۰ کارگر جلوگیری شد.

مدیرکل گمرکات گلستان گفت: در دو ماهه نخست امسال، ۹۳ هزار تن کالا به ارزش ۲۲ میلیون دلار از گمرکات گلستان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی گلستان از استمرار فعالیت سامانه بارشی در استان خبرداد و گفت: با توجه به شدت بارش ها، احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان وجود دارد.

میزان بهره‌مندی شهرهای کشور از سیستم فاضلاب حدود ۵۲ درصد بوده اما طبق گفته‌های مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان این شاخص در این استان ۱۷.۵ درصد است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان گفت: امسال کشاورزان گلستانی حدود ۳۱ هزار تن باقلا در مزارع استان تولید کردند.

رییس هیات قایقرانی گلستان از حضور قایقران گلستانی در اردو‌ی تیم ملی آب‌های آرام خبر داد.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول از کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع قرص غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: آموزش بیش از ۲ هزار نفر از عوامل بازرسی انتخابات ۱۴۰۰ در استان آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار