از برگزاری رزمایش انتخابات تا حضور وزیر اطلاعات از جمله اخبار مهم سه شنبه یازدهم خرداد ماه در گلستان بود.

از برگزاری رزمایش انتخابات تا حضور وزیر اطلاعات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، فرمانده انتظامی رامیان گفت: کودک گمشده در جنگل های رامیان پس از ۴۸ ساعت پیدا شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با رای دادگاههای گلستان، ۹۵ میلیارد پول گندم های گمشده، به بیت المال بازگردانده شد.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان از تولید و پخش بیش از ۹ هزار دقیقه برنامه ویژه انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری و دور ششم شورای اسلامی شهر و روستا در مرکز استان خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان گالیکش گفت: ۲۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر) توسط بازرسان اداره صمت گالیکش و دریافت گزارشات مردمی، کشف و ضبط شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به تحویل تعرفه‌ها و دستگاه‌های احراز هویت از اجرای رزمایش سراسری در روز سه‌شنبه در استان خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان گالیکش گفت: ۲۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر) توسط بازرسان اداره صمت گالیکش و دریافت گزارشات مردمی، کشف و ضبط شد.

فرمانداران کلاله و گالیکش درشرق استان گلستان با تاکید برضرورت حضور حداکثری واجدین شرایط در انتخابات ۲۸ خرداد امسال گفتند که تعداد ۶ هزار و ۱۵۰ نفر از مردم این ۲ شهرستان‌ برای نخستین بار امکان حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و مشارکت در تعیین سرنوشت را پیدا کردند.

جلالی گفت: مجموعه کتاب های تاریخ انقلاب اسلامی گلستان به ورایت اسناد ساواک براساس اسناد طبقه بندی شده سال ۴۲ به بعد در پنج جلد آماده شده است.

استفاده سالانه از حدود ۳۰ میلیون لیتر آب با کیفیت قابل شرب برای آبیاری فضای سبز و پارک‌های گرگان در دوران خشکسالی و کم‌آبی به یکی از دغدغه‌های اهالی ساکنان این شهر تبدیل شده و ضرورت تغییر شیوه توسعه فضای سبز و راه‌های استفاده از آب برای گسترش آن را بیشتر کرده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، انتخابات را مشارکت در تعیین سرنوشت کشور دانست و با دعوت از گروه‌های مختلف مردم برای حضور گسترده در این رخداد مهم سیاسی گفت: افرادی که طرح ادعای مهندسی در انتخابات را مطرح می‌کنند دلسوز مردم و انقلاب نیستند.

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت که مطالعه طرح توانمندسازی کشاورزی خانواده محور با رویکرد گیاهان دارویی در استان از سوی آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن (جایکا) به پایان رسیده و به زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

براساس نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در سال ۹۹، نرخ بیکاری جمعیت ۱۵ ساله و بیش‌تر در استان گلستان ۹.۱ درصد اعلام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار