جانشین سپاه گلستان:

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: مردم باید در ۲۸ خردادماه که لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است با حضور حداکثری خود و انتخاب فرد اصلح، گام بلندی در جهت توسعه کشور بردارند.

۲۸ خرداد لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان24؛سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا شامگاه چهارشنبه در جمع نخبگان و فعالان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اظهارکرد: جامعه پزشکی کشور با عملکرد خود نشان داد که یک جامعه بصیر و آگاه هستند چرا که در زمان درگیری و مقابله با ویروس کرونا تمامی سرمایه خویش که جان است را در کف دست گرفتند.

جانشین سپاه نینوا گلستان افزود: یک عده فرشته الهی در بسیج حضور دارند که در حال خدمت به مردم و جامعه اسلامی بوده و هیچ انگیزه ای جز رضایت الهی ندارند.

وی ادامه داد: بسیجی باید یک آدم بصیر و کامل و یک فهم درست از شرایط سیاسی کشور داشته باشد و برابر فهمی که در این زمینه دارد باید در مقابل جریانات سیاسی موضع بگیرد.

حسینی بیان کرد: تمامی سعی و تلاش دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از اوایل تشکیل آن این بود که استقلال و آزادی کشور را از بین ببرد و جمهوری اسلامی ایران را به یک کشور اقماری تبدیل کند که حضور مردم با بصیر در تمامی صحنه ها نقشه های شوم آنها را خنثی کرده است.

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: اگر دولتی که در انتخابات آینده مستقر شود ولایت مدار باشد می تواند گام های بلندی را در راستای توسعه کشور بردارد.

وی بیان کرد: دولت آینده باید نگاه درونی به اقتصاد کشور و التزام به جهاد کبیر داشته باشد و این به معنای این است که حرف دشمن را پذیرا نباشد و دشمن را شاد نکند.

حسینی تصریح کرد: ما در ۲۸ خرداد ماه که لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است باید با حضور حداکثری خود و با انتخاب فرد اصلح این موضوع را محقق کنیم.

 

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار