مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه بین المللی گرگان:

حجت الاسلام گنجی بابیان اینکه اگر بهترین خیاط الگوی مناسب برای دوخت لباس را نداشته باشد پارچه ها خراب می شوذ، گفت: در زندگی هم همینگونه است و بدون الگوی مناسب در زندگی پارچه عمرمان خراب می شود.

بدون الگوی مناسب در زندگی عمرمان خراب می شود/ حضرت معصومه (س) الگویی برای همه بشریت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان در گرگان، حجت الاسلام  «حسن گنجی» صبح امروز (سه شنبه ۲۵ خرداد) در همایش دختران حاج قاسم با گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر  گفت: سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) به عنوان دختر نمونه عالم اسلام معرفی شده است و این روز نشان می دهد باید به این مسئله توجه بیشتری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه بین المللی گرگان ادامه داد: متاسفانه گاهی اوقات جوانان امروز الگوی خود را گم می کنند، اگر بهترین خیاط الگوی مناسب برای دوخت لباس را نداشته باشد پارچه ها خراب می شود.

حجت الاسلام گنجی تاکید کرد: متاسفانه گاهی اوقات پارچه عمرمان خراب می شود و این مسئله به دلیل نداشتن الگوی خوب و مناسب در زندگی رخ می دهد.

وی تصریح کرد: حضرت معصومه(سلام الله علیها) به عنوان دختر نمونه الگوی همه دختران، زنان و مردان بشریت هستند و از مقام عصمت و شفاعت برخوردارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید به حال دختران غبطه خورد که سالروز ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) به عنوان روز دختر نامگذاری شده است که در واقع نوعی انتصاب معنوی با حضرت معصومه(سلام الله علیها) محسوب می شود.

وی متذکر شد: انتظار حضرت معصومه(سلام الله علیها) از دختران آن است که اخلاق، رفتار، حجاب، گفتار و سبک زندگی آنها بر مبنای سبک زندگی اهل بیت(علیه السلام) باشد.

حجت الاسلام گنجی ابراز داشت: حضرت معصومه(سلام الله علیها) مظهر نور الهی و کرامت و عظمت بودند و امیدواریم دختران به عنوان مادران آینده که می خواهند جامعه را بسازند قدر خود را بیشتر بدانند و از این مکتب نورانی استفاده لازم را ببرند.

وی تاکید کرد: امید است دختران مسلمان مسیر زندگی را با تاسی از حضرت معصومه(سلام الله علیها) به عنوان الگوی کامل و اسوه حسنه به مسیر سعادت و خوشبختی برسانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار