ماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان "هیچ ایرانیِ وطن‌پرستی نیست که به استقلال و عزت این کشور تمایل نداشته باشد" گفت: دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا انتخابات را تضعیف و سست کند و به دنیا بگوید مردم با نظام اسلامی همراه نیستند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان: مردم حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران استان اظهار داشت: در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم و وظیفه ملی و شرعی همه ما است که همه در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: برخی از مردم بسیار خوب ما برای شرکت در انتخابات تمایلی ندارند و البته دلیل آنها هم وجود برخی مشکلات در زندگی و معیشت آنها است. مشکلات اقتصادی، گرانی، معیشت، بیکاری و مسائل مربوط به جوانان از مسکن و شغل تا ازدواج آنان وجود دارد و همه هم آن را قبول داریم.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: ما در انتخابات نمی‌خواهیم درباره مشکلات اظهارنظر کنیم که اگر اینگونه بود، طبعاً جور دیگری اقدام می‌شد اما در انتخابات ما می‌خواهیم درباره کلیت نظام و دستاوردهای عظیم آن اظهار نظر کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ ایرانیِ وطن‌پرستی نیست که به استقلال و عزت این کشور تمایل نداشته باشد، گفت: هرچند مشکلات زیادی داریم و باید مسئولان و دولتمردان کنونی و آینده آنها را رفع کنند اما مردم با نظام مشکلی ندارند و قدردان دستاوردهای آن هستند. امروز ما یک کشور کاملا مستقل و اثرگذار در منطقه و عرصه بین‌المللی هستیم و پیشرفت‌های زیادی را هم به دست آورده‌ایم که به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار داشت: دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا انتخابات را تضعیف و سست کند و به دنیا بگوید مردم با نظام اسلامی همراه نیستند و در داخل هم عده‌ای حرف‌های دشمنان را تکرار و خواسته آنها را ترویج می‌کنند.

وی گفت: مردم ما به استقلال و عزت و پیشرفت کشور خود علاقه‌مند هستند و برای همین در این انتخابات شرکت خواهند کرد و به دنیا ثابت می‌کنند هرچند در داخل مشکلاتی داریم اما پای نظام و انقلاب ایستاده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: برخی‌ها می‌گویند مسئولان همیشه زمان انتخابات چنین حرف‌هایی می‌زنند، به خاطر این است که دشمن از همان اوایل انقلاب تا کنون به هر نحوی تلاش خود را به کار گرفته تا نظام اسلامی را تضعیف کند و حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کاهش دهد. وقتی دشمن دست به چنین کاری می‌زند برهمه ما واجب است که در انتخابات شرکت کنیم.

وی با تأکید بر انتخاب فرد اصلح گفت: مردم فردی را انتخاب کنند که توانایی رفع مشکلات اقتصادی و معیشت، مسکن، جوانان، گرانی و غیره را داشته باشد و وضعیت کشور را بهبود دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار