رئیس خانه صنعت و معدن گلستان :

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان گفت: یک هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی در استان فعالیت دارد و استقرار منطقه آزاد می تواند به این واحدهای صنعتی کمک کند.

استقرار منطقه آزاد می تواند به  واحدهای صنعتی کمک کند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، رمضان بهرامی عصر امروز در پنجاهمین جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی استان گلستان که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد، اظهار کرد: زمان مهمترین سرمایه بخش خصوصی است، تصویب منطقه آزاد زمان زیادی صرف کرد و این مهم در مجامع جهانی یک خسران به شمار می رود.

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان  ادامه داد: براساس جانمایی که منطقه آزاد اینچه برون دارد جزو بی دغدغه ترین منطقه آزاد کشور به شمار می رود و درخواست ما این است که از این ظرفیت استفاده شود و کیک اقتصادی که برای استان به وجود آمده را توسعه دهیم.

بهرامی بیان کرد: اگر در بحث اوراسیا و پنج کشور منطقه از طریق راه دریای ارتباط بیشتری بگیریم و زمینه تجارت را از طریق دریا افزایش دهیم.

وی افزود: صنعتگران ما در رابطه با بازار اقتصادی جهانی جا ماندند  و تصور نمی کنم بتوانیم این فاصله را جبران کنیم مگر آنکه این منطقه آزاد به کمک ما بیاید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یک هزار و 300 واحد صنعتی در استان فعالیت دارد و استقرار منطقه آزاد می تواند به این واحدهای صنعتی کمک کند.

بهرامی بابیان اینکه باید ساختار سازمانی منطقه آزاد هرچه زودتر در استان شکل بدهیم، بیان کرد: این مهم به استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه کمک می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار