مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان گفت: انتخابات مظهر قدرت و غرور یک جامعه یا یک کشور است و طبق بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) یک تکلیف شرعی است.

مشارکت در تعیین سرنوشت حق اجتماعی مردم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ۱۴۰۰، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان به منظور طرح مباحث روشنگری و بصیرت افزایی برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ در جمع صمیمی کارکنان، اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر استان در سطح شهرستان ها حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام‌ والمسلمین یعقوب مهدوی در این نشستها گفت: انتخابات مظهر قدرت و غرور یک جامعه یا یک کشور است و طبق بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: انتخابات از موضوعات مهم و سرنوشت ساز کشور است و مشارکت حداکثری مردم برای داشتن ایرانی قوی از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

مهدوی تاکید کرد: همیشه در همه ی دوره های انتخابات خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به عنوان جزوی از مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته اند و در این برهه از زمان که داشتن کشوری مقتدر از ضروریات کشور است؛ از اعضای داوطلب و کارکنان هلال احمر انتظار می رود همچون گذشته در این امر مهم سهمیم باشند و در خانواده و اطرافیان خود نیز مشارکت حداکثری را ترویج دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار