شهروندان گلستانی از فارس، ترک، کرد، لر، بلوچ و سیستانی امروز پای صندوق‌های اخذ رای آمدند و با انداختن هر برگ رای خود به داخل صندوق، سند یأس دشمنان اسلام را امضا می‌کنند و حماسه‌ای عظیم را در تاریخ ثبت کردند.

 هر برگه‌ رأی گلستانی‌، سند یأس دشمن / دشمن در «اندیشه‌ خام خود» دق‌مرگ شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حضور سبز و گام‌های استوار یکایک شهروندان گلستانی در پای صندوق‌های رای ستودنی است حضور رای اولی‌ها در جشن تکلیف سیاسی، زیبایی این حضور را دوچندان کرد.

همه آمدند برای حضور در صحنه انتخابات پیر و جوان سر از پا نمی‌شناسد حتی در بین سیل خروشان جمعیت مادری  بود که نوزاد در بغل برای شرکت در عرصه انتخابات در صف ایستاده بود.

مرحبا به این شور و شعور، مرحبا این همه عزت و اقتدار گلستانی‌ها، مرحبا به غیرتتان که با حضور حماسی و پرشورتان پای صندوق‌های رای نفس دشمنان اسلام را قطع کردید و چشم طمع استکبار را با حضور پرشورتان کور کردید.

سرنوشت امروز کشورمان در گرو انتخاب آگاهانه مردم است، انتخاب درست به موفقیت‌های بزرگ منتهی می‌شود امروز خورشید گلستان درخشان‌تر از همیشه در آسمان می‌تابد دریای خروشان حضور مردم گلستان در انتخابات دوباره آهنگ حماسه سرمی‌دهد.

حضور پرشور و حماسی مردم استان گلستان، «پایتخت رنگین‌کمان اقوام» ایران زمین، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار وطن افزود امروز همه پای صندوق‌های رای برای رسیدن به قله‌های سرافرازی ایران آمدند.

آنچه که زیبایی و قداست صحنه انتخابات را افزون کرد وحدت شیعه و سنی پای صندوق‌های رای بود نمادهای وحدت در گلستان از جنس‌های مختلف هستند شیعه و سنی همه با هم پای صندوق‌های رای آمدند تا اتحادشان را به رخ جهانیان بکشانند.

شهروندان گلستانی اینبار هم پایدار و استوار چون کوه، جاری و مهربان همچون رود وارد میدان انتخابات شدند تا با انتخاب آگاهانه خود فردی اصلح را بر مسند ریاست‌جمهوری بنشانند.

* باید به کسی رای بدهیم که عزت مردم را عزت خودش بداند

حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار ستودنی است در بین این جمعیت سراغ یک بانوی گلستانی می‌رویم و از حضورشان در صحنه انتخابات جویا می‌شویم این بانوی گلستانی شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی می‌داند و در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: هر کسی که کشورش را دوست دارد و به شهرش علاقه دارد امروز روز حضور در میدان است باید به کسی رای بدهیم که عزت مردم را عزت خودش بداند.

این بانوی گلستانی ادامه داد: مردم باید در انتخابات شرکت کنند خودشان باید برای سرنوشت کشورشان تصمیم بگیرند نباید بگذاریم غربی‌ها و اروپایی‌ها و امثال ترامپ و بایدن برای مردم ایران تصمیم بگیرد من اینجا آمده‌ام تا در این جشن بزرگ شرکت کنم و به کسی رای بدهم که اصلح باشد.

*رای ندادن در انتخابات یعنی رای به وضعیت موجود/ اگر دلمان برای مملکتمان می‌سوزد در انتخابات شرکت کنیم

سراغ شهروند دیگری از این خطه سرسبز گلستان می‌رویم این شهروند گلستانی حضور در عرصه انتخابات را یک اصل مهم خواند و گفت: همه باید احساس تکلیف کنند و بیایند پای صندوق‌های رای زیرا ما برای وجب به وجب این خاک شهید دادیم جانباز دادیم باید افرادی صالح را انتخاب کنیم متاسفانه داریم می‌بینیم که دشمن شمشیرش را از رو بسته است و بدترین فشارها و تحریم‌های اقتصادی را بر ملت ایران وارد کرده است.

وی ادامه داد: مردم خودشان باید تصمیم بگیرند با آمدن پای صندوق‌های رای برای سرنوشت کشورشان تصمیم بگیرند حرفم به کسانی که هنوز تصمیم نگرفتند در انتخابات شرکت کنند این است هموطنان من لطفا بیایید برای آینده و سرنوشتتان خودمان تصمیم بگیریم رای ندادن ما در حقیقت خودش یک رای است رای به وضعیت موجود، اگر دلمان برای مملکتمان می‌سوزد در انتخابات شرکت کنیم.

* ملت ایران همواره نشان داده است که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم پشت ولایت‌فقیه ایستاده است

 یکی دیگر از شهروندان گلستانی است که در صف انتخابات ایستاده و با لبخند شناسنامه‌اش را نشان می‌دهد و در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: بیش از ۴۰ سال است که شانه به شانه انقلاب ایستاده‌ام در همه‌ی انتخابات شرکت کردم و افتخار می‌کنم که در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز شرکت کردم.

ادامه داد: ملت ایران همواره نشان داده است که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم پشت ولایت‌فقیه ایستاده است هیچ‌وقت نگذاشتیم بیگانگان برای کشور ما تصمیم بگیرند و خوشبختانه ملت ایران همواره ثابت کرده است که در همه میدان‌ها حضور دارد و امروز هم با حضور گسترده و پرشور مردم در حقیقت بینی دشمنان را به خاک مالیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ملت شهیدپرور و ولایی استان گلستان یکبار دیگر برای اعتلای نام وطن پرغرور پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای عظیم خلق کردند همه می‌دانیم بیایید که سربلندی ایران تا همیشه وابسته به حضور مردمانش است.

در استان گلستان تعداد یک‌هزار و ۸۸۴ صندوق شعبه اخذ رای برای ریاست جمهوری تمهید شده است همچنین ۴۱ حوزه انتخابات در استان گلستان فعال است و ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی در استان گلستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات قانونمند و سالم را بر عهده گرفتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار