دوره‌های مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای حضوری و مجازی در اوقات فراغت تابستان در ۱۴شهرستان استان برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام دوره‌های مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: با آغاز فصل تابستان دوره‌های آموزش مهارت دولتی به صورت حضوری و مجازی شامل ۱۸مرکز در ۱۴شهرستان برگزار می‌شود.

حسینی طلب افزود: سه مرکز در گرگان و مراکز شهرستان‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها متناسب با نیاز هر شهرستان برای خانم‌ها و آقایان طراحی شده و مهارت‌های مختلف از جمله تعمیر خودرو، کولر و اسپیلت، نصب تاسیسات ساختمان و دوربین‌های مدار بسته، پرورش قارچ، مرغ، کرم ابریشم، ماهی، گوسفند و گل‌های آپارتمانی، بازاریابی، کامپیوتر، صنایع دستی و شیرینی پزی است.

حسینی طلب گفت: کلاس‌ها از ساعت ۷و۳۰ دقیقه تا ۱۲و۳۰ دقیقه روز‌های هفته به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود و در پایان دوره پس از برگزاری آزمون مدرک مهارت فنی و حرفه‌ای به مهارت آموزان صادر می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان افزود: علاقمندان می‌تواند برای اطلاع از دوره‌های هر شهرستان به مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان مراجعه کنند یا تماس بگیرند.

دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازی

دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازی

دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازی

دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازی

 

دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازی

دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازیدوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای حضوری و مجازی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار