مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پیشکسوتان تبلیغ سرمایه و چراغ راه نسل جدید هستند.

پیشکسوتان تبلیغ سرمایه و چراغ راه نسل جدید هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در نشست صمیمی با کارکنان بازنشسته به مناسبت هفته تبلیغ اظهارکرد: کارکنان بازنشسته سرمایه انقلاب اسلامی هستند و انقلاب اسلامی شرایطی فراهم کرد تا کارکنان به این درایت پختگی و بلوغ شخصیتی برسند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: کارکنان بازنشسته به عنوان چراغ راه سرمایه یک سازمان هستند.

وی بیان کرد: به زودی کانون بازنشستگان استان با هدف تکریم بازنشستگان و استفاده فکری از این هیئت اندیشه ورز تشکیل خواهد شد.

گرزین تصریح کرد: بازنشستگان براساس تجربه و تدبیری که دارند چراغ راه نسل جدید؛ عامل انتقال دست یافته ها و میراث گذشته به نسل جدید هستند و بر همین مبنا، سازمان ها و جوامع توسعه یافته از پیشکسوتان و بازنشستگان خود به انحای مختلف بهره می برند و حضور پیشکسوتان را در محافل و مجالس، به عنوان یک فرصت می دانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بهره گیری از ظرفیت پیشکسوتان و بازنشستگان در سیره اهل بیت (ع) کاملاً مشهود و پیدا است و اهل بیت (ع) هم به ما سفارش می کردند که در کنار جوانان از پیشکسوتان هم استفاده شود.

وی بیان کرد: از آنجایی که بازنشستگان دارای تراکم تجربه و تدبیر هستند، بازوی مشورتی قابل توجهی برای نسل جدید و جوانان هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار