معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تشکل های دینی و هیات های مذهبی مولفه و ابزاری موثر و مهم در مقابله با جنگ نرم و از سرمایه های بزرگ انقلاب هستند.

تشکل‌های مذهبی مولفه موثر در مقابله با جنگ نرم هستند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام رضا دیلم ظهر پنجشنبه در دیدار با مداحان و هیات‌های مذهبی استان اظهار کرد: مداحان و مبلغین دین طلایه داران و پرچم داران نهضت انقلاب هستند.

وی با بیان این مطلب که هیات های مذهبی سرمایه های ارزشمندی هستند که در اختیار نهاد انقلابی تبلیغات اسلامی قرار گرفته اند افزود: باید به تشکل های دینی و هیات‌های مذهبی به عنوان مولفه‌های مهم جنگ نرم توجه کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: امروز ایادی استکبار جنگ تمام عیار ادراکی و شناختی علیه هویت انقلابی و ارزش های ما به راه انداخته اند و تلاش می کنند مردم را به آینده انقلاب ناامید کنند و در چنین شرایطی نقش تبلیغ و اشاعه ارزش های دینی بسیار مهم است.

دیلم افزود: یکی از مصادیقی که می توان به عنوان نقشه راه و افق روشن از آن یاد کرد که حرف امام راحل بر زمین نماند بحث کمک های مومنانه و پیوست اجتماعی بود که تشکل های دینی در عرصه میدان عملاً نشان دادند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان این مطلب که هیات های مذهبی در حوزه مواسات و قرارگاه سلامت نقشه بی نظیری داشتند گفت: در افق ۱۴۰۰ سازمان تبلیغات اسلامی بنا داریم هیات ها و تشکلات مذهبی را به روزهای پر شکوه و حتی شرایط به مراتب بهتری برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار