نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: ۳۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان گمیشان تخصیص اعتبار داده شده است و ۱۴ میلیارد تومان نیز رئیس دانشگاه ارائه و هزینه صرف شده است و ۱۴ میلیارد هم تخصیص اعتبار شده و این درحالی است که ۱۲ میلیارد تومان در این بین معلوم نیست چه شده است.

۱۲ میلیارد تومان اعتبار پروژه بیمارستان گمیشان چه شد؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور نوبخت، ریاست سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: سطح انتظار استان گلستان در خصوص خلیج گرگان در فرصت کم مقدور نیست و مطالبه عموم مردم است که اگر اتفاق نیفتد فاجعه به وجود می آورد و شهر بندرگز، بندرترکمن تا گرگان تحت تاثیر خلیج گرگان قرار می گیرد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی ۵۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی سه کانال آشوراده، چاپاقلی و خزئینی درخواست نمود و اگر این اتفاق نیفتد با فاجعه زیست محیطی رو به رو می شویم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: بیمارستان گمیشان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور کلنگ زنی شده، اما هنوز نیمه تمام باقی مانده است.

ایری تاکید کرد: ۳۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان گمیشان تخصیص اعتبار داده شده است و ۱۴ میلیارد تومان نیز رئیس دانشگاه ارائه و هزینه صرف شده است و ۱۴ میلیارد هم تخصیص اعتبار شده و این درحالی است که ۱۲ میلیارد تومان در این بین معلوم نیست چه شده است.

نماینده مردم غرب استان گلستان اظهار کرد: در این زمینه ضعف مدیریتی است، در سال ۹۸ استان گلستان دچار سیل شد و دولت تعهد کرد که به کشاورزان تسهیلات بلاعوض عرضه کند که یک میلیون تومان پرداخت شد و انتظار داریم ۵۰ درصد باقی مانده اتفاق بیفتد.

 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: اجرای  فاز دوم مجتمع پرورش میگو در حال تبدیل شدن به معضل اجتماعی است، در چهار هزار هکتار مجتمع پرورش میگو به افراد غیر بومی داده شده و در فاز دوم تاکید ما این است که به افراد بومی واگذاری صورت بگیرد و این در حالی است که بیان می کنند هزینه های زیرساختی را خود این افراد باید تامین کنند.

 عضو مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: جاده بندرترکمن به آق قلا معروف به جاده مرگ است و بنا بود تا پایان شهریور آسفالت شود و ۱۷.۵ کیلومتر ازسوی بندرترکمن و ۱۷.۵ کلیومتر از سوی آق قلا اجرا شده و نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار