محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با همراهی استاندار گلستان، نماینده مردم منطقه در مجلس و جمعی از مدیران استانی در دومین روز سفر به گلستان امروز پنجشنبه از پروژه بیمارستان ۹۱ تخت‌خوابی رامیان و مجتمع فرهنگی اداره ارشاد اسلامی آزادشهر بازدید کرد.

معاون رییس جمهوری از ۲ پروژه عمرانی رامیان و آزادشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، فرماندار رامیان درباره بازدید معاون رییس جمهوری از پروژه بیمارستان درحال ساخت شهدای مدافع سلامت این شهرستان به ایرنا گفت که رییس سازمان برنامه و بودجه در این بازدید سرزده وعده داد که اعتبار مصوب امسال این بیمارستان به طور کامل تخصیص یابد.

جواد صادقلو افزود: پروژه بیمارستان ۹۱ تختخوابی شهدای رامیان در چهار طبقه شامل زیرزمین، همکف و ۲ طبقه فوقانی با مساحتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع و دارای بخش‌های جراحی، داخلی، آزمایشگاه و رادیولوژی و دیگر بخش‌های تخصصی با هدف ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم شهرستان در ورودی شمالی شهر رامیان در حال احداث است.

وی بابیان اینکه عملیات ساخت بیمارستان رامیان با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از فروردین سال گذشته آغاز شد، افزود: همچنین معاون رییس جمهوری  قول مساعد داد که اعتبار مورد نیاز سد قره چای رامیان در سال جاری به طور کامل تامین گردد.

فرماندار رامیان اضافه کرد: هم اکنون مطالعات سد خاکی قره چای رامیان در حال انجام است و با پایان مرحله مطالعاتی، عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

همچنین محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه بازدید خود از پروژه‌های درحال ساخت شرق گلستان از مجتمع فرهنگی درحال ساخت آزادشهر بازدید کرد و به گفته غلامعلی کوهساری نماینده مردم ۲ شهرستان رامیان و آزادشهر برای تکمیل این پروژه قول اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار داد.

بازدید از روند ساخت مخزن سد نرماب و آخرین وضعیت جابجایی روستای جنگلده بالا در مینودشت، شرکت در مراسم بهره برداری از ساختمان پزشکی قانونی گنبدکاووس، بهره برداری از مسکن محرومان و مسکن ویژه روستایی در آق قلا و افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی و منابع طبیعی، بهره برداری از مدرسه ۱۶ کلاسه شفقت گرگان و افتتاح چند طرح در سایت پرورش میگوی گمیشان، برنامه های امروز پنجشنبه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سفر به گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار