مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

نصیری به افزایش میزان سرقت های تجهیزات برق اشاره کرد و گفت: سیمبان های ما که در شرایط اوج بار با مشکلات زیادی رو به رو هستند دچار کلافگی در خصوص سرقت ها شدند.

سیمبان های گلستان از سرقت کابل‌ های برق کلافه هستند/ جایزه برای معرفی مراکز رمز ارزهای غیرمجاز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اکبر نصیری» صبح امروز (سه شنبه 8 تیر) در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در روز گذشته یک هزار و 400 مگاوات مصرف برق را شاهد بودیم و توان توزیع این میزان نیرو را در سطح استان در صورتی که مشکلی در بحث انتقال و تولید پیش نیاید در اختیار داریم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: توزیع یک انرژی زیرساخت هایی نیاز دارد که در استان گلستان اقدامات انجام شده در سنوات گذشته به آن توجه شده است.

 

نصیری تاکید کرد: میزان تلفات برق از 14 درصد به 10.6 رسیده است و این در حالی بود که در کشور برای استان گلستان  10.8 درصد هدف گذاری شده بودند.

 

وی بابیان اینکه نسبت به سال گذشته میزان خاموشی ها در سطح استان  کاهش چشمگیر داشت، بیان کرد: در تولید با مشکل رو به رو هستیم و به هر دلیلی بارندگی در سطح استان بسیار پایین آمده و 10 مگاوات تولید نیروگاه های آبی هستیم در تامین مصرف برق در سطح کشور با مشکل رو به رو هستیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: اگر از ساعت 12 تا 18 شهروندان به ما کمک کنند و مدیریت مصرف داشته باشند برق پایداری در سطح استان خواهیم داشت و به سمت خاموشی ها نخواهیم رفت.

 

نصیری یادآور شد: زیرساخت های حوزه انتقال فوق توزیع یکی از دغدغه های شرکت توزیع نیروی برق استان به شمار می رود و در برخی از پست های فوق توزیع با مشکل رو به رو هستیم که برخی از آن امسال برطرف می شود.

 

 وی افزود: شرکت توانیر اعلام کرده که 20 میلیون تومان برای کشف مراکز استفاده از رمز ارزهای غیرمجاز جایزه می دهد و دستورالعمل هایی در این رابطه داریم و افرادی که به عنوان مخبر خبر کشف دادند جایزه آنها را در نظر گرفتیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان  بیان کرد: نیروگاه علی آبادکتول 800 مگاوات تولید برق دارد که بنا است به سیکل ترکیبی تبدیل شود و این مهم به صنعت برق کشور کمک می کند.

 

نصیری یادآور شد: برای مثال روز گذشته یک هزار و 400 مگاوات برق مصرفی استان گلستان بود و نیروگاه ما 800 مگاوات تولید داشت و نیروگاه نکاه و سمنان در تامین برق استان به ما کمک  کردند.

 

وی افزود: در خصوص افزایش سرقت به ویژه در گرگان و کلاله به مسئولان استان گوشزد کردیم و این مهم باعث مشکلاتی برای مردم شده است و سیمبان های ما که در شرایط اوج بار با مشکلات زیادی رو به رو هستند دچار کلافگی در خصوص سرقت ها شدند.

 

نصیری بیان کرد: سرقت این سیم و امکانات باعث می شود که تجهیزات و لوازم برقی مردم آسیب ببیند.

 

وی افزود: سال گذشته یک هزار ماینتر در استان گلستان کشف شده است و امسال بالغ بر 250 ماینر در سطح استان کشف شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار