از آغاز پیک پنجم کرونا تا تغییر ساعت کاری ادارات در گلستان از جمله اخبار مهم شنبه دوازدهم تیرماه در گلستان بود.

از آغاز پیک پنجم کرونا تا تغییر ساعت کاری ادارات در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با ابزار نگرانی از گسترش کرونای دلتا در استان، گفت: چهار گلستانی در روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان های آزادشهر و رامیان از امدادرسانی به ۳۴ خانوار گرفتار در سیلاب آزادشهر خبرداد.

با توجه به پیش‌بینی هواشناسی نسبت به افزایش دما خصوصاً برای روز دوشنبه در سطح گلستان و تجربه دمای بالاتر از ۴۵ درجه در اغلب شهرهای این استان و وزش باد، اداره کل منابع طبیعی نسبت به وقوع آتش‌سوزی‌ در جنگل‌ها و مراتع هشدار داد.

کارشناس هواشناسی گلستان از افزایش قابل‌ملاحظه دمای استان در روز دوشنبه هفته جاری خبرداد و گفت: در این روز دما در اغلب نقاط استان به ۴۵ تا ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهرستان گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان گفت که فعالیت رسمی مرکز آنژیوگرافی این بیمارستان از روزهای دهم و یازدهم ماه جاری با پذیرش سه بیمار آغاز شد و از این پس روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در مجموع ۳۰ تا ۴۰ بیمار پذیرش خواهد داشت.

فخرالدین علوی، مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان در استان گلستان با حضور مدیران استانی و شهرستانی معرفی شد.

به دستور استاندار گلستان و به منظور مدیریت مصرف برق و آب، شروع ساعت کاری ادارات در استان گلستان از فردا ( یکشنبه ۱۲ تیرماه) از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: با وجود همه اطلاع رسانی ها، تذکرات و هشدارها و با وجود خشک شدن محصول در برخی اراضی کشاورزی همچنان شاهد کشت های پر آب طلب در گلستان هستیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از پرداخت ۹۹ درصد مطالبات کلزاکاران در استان خبرداد و گفت: تاکنون ۴۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی تحویل گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار