رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان و اعتراف متهمان به 40 فقره انواع سرقت در گرگان خبر داد.

انهدام باند سارقان حرفه ای در گرگان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سرهنگ مجتبی مروتی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بدنبال وقوع سرقت های متعدد در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد و ماموران پس از بررسی شیوه شگرد سرقت ها و سرنخ های موجود پی بردند سرقت ها توسط اعضای یک باند حرفه ای رخ داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، یکی از اعضای اصلی باند حین تردد با یک دستگاه پراید در گرگان شناسایی که به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران، خودرو توقیف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ مروتی با اشاره به کشف 60 متر کابل مسروقه از خودرو متهم، خاطرنشان کرد: طی بررسی ها مشخص شد خودرو پراید نیز مسروقه بوده و چند روز قبل در استان سمنان به سرقت رفته است.

وی بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه به اعتراف 40 فقره انواع سرقت از جمله سرقت خودرو، قطعات خودرو و سیم و کابل برق با کمک 5 همدستش اقرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 5 سارق دیگر در عملیات های جداگانه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار