رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: چهار قرآن آموز شهر کاکی این شهرستان در جشنواره ملی مجازی قرآن نورامید درخشیدند.

قرآن آموزان دشتی در جشنواره ملی مجازی نورامید درخشیدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمید زارعی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:  جشنواره ملی مجازی قرآن نور امید در رشته‌های تفسیر، حفظ موضوعی قرآن، تلاوت تحقیق، شعر، پوستر، کتابخوانی، فیلم کوتاه نماز، جلسات خانگی قرآنی، نقاشی با مضامین نماز و قرآن، بلبلان وحی و تلاوت‌های تقلیدی و سرودهای انقلابی برگزار شد که چهار قرآن آموز شهر کاکی در این جشنواره درخشیدند.

وی اظهار کرد: در بخش حفظ سوره‌های عصر و قدر سیده‌ رقیه حسینی حبیبی، در بخش اذان‌گویی سیدعلی حسینی حبیبی، محمد طاها کاظمی و محمد طالع ‌فر از شهر کاکی توانستند عنوان برتر جشنواره را کسب کنند.

زارعی اضافه کرد: ۲۲ هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره حضور داشتند که کسب این عناوین یک دستاورد بزرگ در حوزه قرآنی برای شهرستان دشتی است.

وی ضمن تبریک عنوان های کسب شده در جشنواره ملی مجازی قرآن نور امید به جامعه قرآنی شهرستان دشتی و شهر کاکی، اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد درخشش این عزیزان در عرصه بین المللی باشیم.

جشنواره ملی مجازی قرآن نور امید با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار