کوهساری گفت: با توجه به شرایط استان و اعمال محدودیت ها باید نسبت به تامین آب و برق مشترکان خانگی در ایام عید قربان اقدام شود.

ضرورت تامین آب و برق در روز عید قربان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، غلامعلی کوهساری صبح امروز (سه شنبه 29 تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: ستاد استانی پیشگیری کرونا ممنوعیت برای برگزاری نماز عید قربان و دعای روز عرفه داشته ولی در روز عید مردم قربانی می کنند و فرمانداری ها هیچ نظارتی نخواهند داشت.

 

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه تامین آب شرب مناسب از سوی  شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان در این روز باید اقدام شود تا مردم با کمبود آب رو به رو نشوند تا مشکل بهداشتی پیش نیاید.

 

کوهساری بیان کرد: با گرمی هوا رو به رو خواهیم بود و با قطعی برق بیماران با مشکل تنفسی بیشتری رو به رو می شوند و این مهم  مزید برعلت خواهد شد و شرکت توزیع برق این شرایط را فراهم کنند که قطعی برق در این ایام نداشته باشیم.

 

وی یادآور شد: امکانات و تجهیزات بیمارستانی  در شهرستان آزادشهر کم است و بیمارستان خان ببین با حداقل امکانات فعالیت می کند و نسبت به تجهیز این بیمارستان اقدام شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: ورود مسافران به استان باید با شدت بیشتری کنترل شود و حضور افراد مختلف از استان شرقی این شرایط را برای استان وخیم تر می کند و حتی مشکلاتی برای خود این افراد به وجود می آورد.

 

کوهساریان خواستار شد که واکسیناسیون افراد در استان گلستان با سرعت بیشتری پیگیری شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار