مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

گرزین گفت: طرح شمیم حسینی پشتیبانی خوبی از فعالیت های هیئت های مذهبی در ماه محرم دارد تا بتوانند عملیات غرور آفرین محرم را برگزار کنند.

طرح شمیم حسینی پشتیبان فعالیت های هیئت های مذهبی در محرم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» صبح امروز (یکشنبه 10 مرداد) در  در جلسه هماهنگی برنامه های طرح شمیم حسینی (علیه السلام) ویژه ایام ماه محرم اظهار کرد: طرح شمیم حسینی تامین کننده بسیاری از نیازهای پشتیبانی هیئت های مذهبی به شمار می رود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: این طرح انگیزه اولی خوبی را ایجاد می کند که هیئت ها به سمت اجرای عملیات غرور آفرین محرم حرکت کنند و هر ساله این عملیات فتح خون بر شمشیر را برای ما تکرار می کند.

 

حجت الاسلام گرزین متذکر شد: امیدواریم بتوانیم این امانت را به دست امام زمان (عجل الله تعالی) با برگزاری این عملیات ها برسانیم و کشوری حسینی داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های محرم مردمی است و اوقاف نیز از دل مردم منشاء گرفته است و از اوقاف و امور خیریه که در حفظ موقوفات و صیانت از آنها کوشا بودند و تلاش کردند امامت دار باشند تشکر می کنیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: دشمن سعی کرده که از شرایط پیش روی کشور سوء استفاده کند و گاهی با ترس ها و سیاست های نابه جا تلاش کردند که مردم را از هویت های خود جدا کنند.

 

حجت الاسلام گرزین متذکر شد: تمام تلاش دشمن این است که مردم از مبانی اعتقادی و برنامه های فرهنگی و اجتماعات مذهبی دور شوند تا ریشه و اصل مسلمانان که از در این اجتماعات مذهبی نهفته است برکنند و از این هویت دور شوند.

 

وی به فعالیت های هیئت های مذهبی در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم که این فضا را بهتر تدبیر کنیم و از این بحران نیز عبور کنیم و امیدواریم هرچه سریع تر شر این ویروس منحوس از بشریت کم شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار